Magyar vállalatok nyertek a BrandTrend-del a World CSR Day-en

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 02. 24. 11:10

Új dimenziót nyitott a BrandTrend a magyarországi CSR aktivitásokat komolyan vevő vállalatok számára.

mumbai-world-csr-day-2016

Először fordult elő, hogy a BrandTrend-del együttműködve magyar vállalatok vettek részt nemzetközi megmérettetésen ahol rangos elismerését és sikert is arattak.

2016. február 18-án a CSR világnapján Mumbai-ban a World CSR Day kongresszuson a BrandTrend márkatanácsadó vállalat, dr. Jánosy Zsuzsanna és Kőszegi András tulajdonos ügyvezetők “Minden változik” címmel tartottak előadást. Az előadást követő panel beszélgetésben – “How far should Corporate Responsibility go?” – a BrandTrend-et dr. Jánosy Zsuzsanna képviselte, majd.a BrandTrend maga is átvette az Innováció a CSR kategóriában – Global CSR Excellence and Leadership Awards elismerést.

A BrandTrend utazását a Neckermann támogatta.

Nyertes vállalatok és kategóriák:

E.ON Magyarország – Fenntarthatósági stratégia
HELL ENERGY – Legjobb CSR gyakorlat
LIDL Magyarország Bt. – A legjobb CSR gyakorlat FMCG kategóriában
Richter Gedeon Nyrt. – Egészség

Az elismeréshez szükséges pályázatokat nemzetközi zsűri értékelte, mely a világ vezető CSR-rel foglalkozó személyiségeiből állt.

A ceremóniát Dr. Bhaskar Chatterjee, az Indian Institute of Corporate Affairs ügyvezető elnöke nyitotta meg. A megnyitó beszédben kiemelték azt, hogy a világ problémáinak megoldásához a vállalatok részéről rendszer szerű szemlélet szükséges, mely CSR tevékenység boardroom-ba emelését kívánja. Nincs CSR mérés, iskolázott szakemberek, és projektszemlélet nélkül.

A díjátadón 90 országból vettek részt résztvevők.

A BrandTrend a World CSR Day tanácsadói testületének tagja és a 2017-es Global CSR Excellence and Leadership Awards-ra is együttműködik magyar vállalatokkal pályázatok és a részvétel előkészítéséhez.

Kapcsolódó cikkeink