Magyar vállalatok nyertek a BrandTrend-del a World CSR Day-en
Új dimenziót nyitott a BrandTrend a magyarországi CSR aktivitásokat komolyan vevő vállalatok számára.
Először fordult elő, hogy a BrandTrend-del együttműködve magyar vállalatok vettek részt nemzetközi megmérettetésen ahol rangos elismerését és sikert is arattak.
2016. február 18-án a CSR világnapján Mumbai-ban a World CSR Day kongresszuson a BrandTrend márkatanácsadó vállalat, dr. Jánosy Zsuzsanna és Kőszegi András tulajdonos ügyvezetők “Minden változik” címmel tartottak előadást. Az előadást követő panel beszélgetésben – “How far should Corporate Responsibility go?” – a BrandTrend-et dr. Jánosy Zsuzsanna képviselte, majd.a BrandTrend maga is átvette az Innováció a CSR kategóriában – Global CSR Excellence and Leadership Awards elismerést.
A BrandTrend utazását a Neckermann támogatta.
Nyertes vállalatok és kategóriák:
E.ON Magyarország – Fenntarthatósági stratégia
HELL ENERGY – Legjobb CSR gyakorlat
LIDL Magyarország Bt. – A legjobb CSR gyakorlat FMCG kategóriában
Richter Gedeon Nyrt. – Egészség
Az elismeréshez szükséges pályázatokat nemzetközi zsűri értékelte, mely a világ vezető CSR-rel foglalkozó személyiségeiből állt.
A ceremóniát Dr. Bhaskar Chatterjee, az Indian Institute of Corporate Affairs ügyvezető elnöke nyitotta meg. A megnyitó beszédben kiemelték azt, hogy a világ problémáinak megoldásához a vállalatok részéről rendszer szerű szemlélet szükséges, mely CSR tevékenység boardroom-ba emelését kívánja. Nincs CSR mérés, iskolázott szakemberek, és projektszemlélet nélkül.
A díjátadón 90 országból vettek részt résztvevők.
A BrandTrend a World CSR Day tanácsadói testületének tagja és a 2017-es Global CSR Excellence and Leadership Awards-ra is együttműködik magyar vállalatokkal pályázatok és a részvétel előkészítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco publikálta Sokszínűségi, esélyegyenlőségi és befogadási jelentését
A Tesco immár negyedik alkalommal mutatja be transzparensen, mit tesz…
Tovább olvasom >Open for Business: komoly gazdasági előnyei vannak a LMBTQ+ befogadásnak
A globális nagyvállalatokat magába foglaló Open for Business koalíció a…
Tovább olvasom >Zéró kibocsátásban gondolkozik a Lidl 2050-re
A Lidl új, ambiciózus klímacélok mentén elkötelezte magát amellett, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új társtulajdonos–vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >