Magyar vállalatok nyertek a BrandTrend-del a World CSR Day-en
Új dimenziót nyitott a BrandTrend a magyarországi CSR aktivitásokat komolyan vevő vállalatok számára.
Először fordult elő, hogy a BrandTrend-del együttműködve magyar vállalatok vettek részt nemzetközi megmérettetésen ahol rangos elismerését és sikert is arattak.
2016. február 18-án a CSR világnapján Mumbai-ban a World CSR Day kongresszuson a BrandTrend márkatanácsadó vállalat, dr. Jánosy Zsuzsanna és Kőszegi András tulajdonos ügyvezetők “Minden változik” címmel tartottak előadást. Az előadást követő panel beszélgetésben – “How far should Corporate Responsibility go?” – a BrandTrend-et dr. Jánosy Zsuzsanna képviselte, majd.a BrandTrend maga is átvette az Innováció a CSR kategóriában – Global CSR Excellence and Leadership Awards elismerést.
A BrandTrend utazását a Neckermann támogatta.
Nyertes vállalatok és kategóriák:
E.ON Magyarország – Fenntarthatósági stratégia
HELL ENERGY – Legjobb CSR gyakorlat
LIDL Magyarország Bt. – A legjobb CSR gyakorlat FMCG kategóriában
Richter Gedeon Nyrt. – Egészség
Az elismeréshez szükséges pályázatokat nemzetközi zsűri értékelte, mely a világ vezető CSR-rel foglalkozó személyiségeiből állt.
A ceremóniát Dr. Bhaskar Chatterjee, az Indian Institute of Corporate Affairs ügyvezető elnöke nyitotta meg. A megnyitó beszédben kiemelték azt, hogy a világ problémáinak megoldásához a vállalatok részéről rendszer szerű szemlélet szükséges, mely CSR tevékenység boardroom-ba emelését kívánja. Nincs CSR mérés, iskolázott szakemberek, és projektszemlélet nélkül.
A díjátadón 90 országból vettek részt résztvevők.
A BrandTrend a World CSR Day tanácsadói testületének tagja és a 2017-es Global CSR Excellence and Leadership Awards-ra is együttműködik magyar vállalatokkal pályázatok és a részvétel előkészítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Zéró kibocsátásban gondolkozik a Lidl 2050-re
A Lidl új, ambiciózus klímacélok mentén elkötelezte magát amellett, hogy…
Tovább olvasom >Több, mint jótékonyság – Milyen a jó CSR?
A CSR nem új fogalom – gyökerei az ipari forradalomig…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >