Magyar ügynökség nyert a Coca-Cola regionális tenderén
A Carnation nyerte el Coca-Cola közép- és dél-európai központja által újonnan kiírt, 23 országot érintő online tenderét. Regionális vezető ügynökségként az elkövetkezendő évben a Carnation kezeli a Coca-Cola Happy Energy, és Fanta márka regionális online aktivitásait a koncepcióalkotástól kezdve a megvalósításon át a lokális változatok elkészítéséig.
A meghívásos tenderen 4 regionális – magyar, lengyel, olasz és bolgár ügynökség – közül a Carnation-re esett a Coca-Cola választása. Az ügynökség már két éve dolgozik a Coca-Colának, azóta számos kreatív és média kampányt valamint díjnyertes alkotást készített az üdítőital-vállalatnak: Fanta Jamaikanizálj!; Coke Club website; RoboCoke a Coca-Cola MSN agent-je. A hazaiak mellett többországos projektekben is részt vett a full service ügynökség: Open Happiness; Fanta Bongo, Fanta Shokata, Nestea 7 Natural Wonders projekt.
„Az ügynökség nemzetközi tapasztalata, regionális kapcsolatrendszere és ereje valamint a korábbi sikeres többországos projektjeink miatt döntöttünk a Carnation mellett ” – nyilatkozta Weiss Attila, a Coca-Cola közép- és dél-európai központjának Online Marketing Menedzsere.
A Carnation a jövő évben Közép- és Dél-Európa 23 országában valósítja meg a Coca-Cola nemzetközi online kampányait. A tervek szerint a budapesti irodában készülnek el a nemzetközi anyagok, a lokális adaptációt pedig részben a Carnation Group bukaresti irodája, részben pedig más országbeli együttműködő partnerei végzik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >