Magyar ügynökség nyert a Coca-Cola regionális tenderén
A Carnation nyerte el Coca-Cola közép- és dél-európai központja által újonnan kiírt, 23 országot érintő online tenderét. Regionális vezető ügynökségként az elkövetkezendő évben a Carnation kezeli a Coca-Cola Happy Energy, és Fanta márka regionális online aktivitásait a koncepcióalkotástól kezdve a megvalósításon át a lokális változatok elkészítéséig.
A meghívásos tenderen 4 regionális – magyar, lengyel, olasz és bolgár ügynökség – közül a Carnation-re esett a Coca-Cola választása. Az ügynökség már két éve dolgozik a Coca-Colának, azóta számos kreatív és média kampányt valamint díjnyertes alkotást készített az üdítőital-vállalatnak: Fanta Jamaikanizálj!; Coke Club website; RoboCoke a Coca-Cola MSN agent-je. A hazaiak mellett többországos projektekben is részt vett a full service ügynökség: Open Happiness; Fanta Bongo, Fanta Shokata, Nestea 7 Natural Wonders projekt.
„Az ügynökség nemzetközi tapasztalata, regionális kapcsolatrendszere és ereje valamint a korábbi sikeres többországos projektjeink miatt döntöttünk a Carnation mellett ” – nyilatkozta Weiss Attila, a Coca-Cola közép- és dél-európai központjának Online Marketing Menedzsere.
A Carnation a jövő évben Közép- és Dél-Európa 23 országában valósítja meg a Coca-Cola nemzetközi online kampányait. A tervek szerint a budapesti irodában készülnek el a nemzetközi anyagok, a lokális adaptációt pedig részben a Carnation Group bukaresti irodája, részben pedig más országbeli együttműködő partnerei végzik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >