Magyar tervező a Heineken jubileumi dizájnversenyének döntőjében
A Limited Edition Design verseny tavaly év végén indult és a 2012. január 31-i határidőig több mint 100 országból érkeztek nevezések. A versenyzők 30.000 feletti számban töltöttek fel pályaműveket a www.yourfuturebottle.com oldalra. A hub egyfajta online galériaként üzemelt, mindenki bemutathatta munkáját. A kiírás értelmében minden indulónak csatlakoznia kellett egy másik tervező művéhez, akivel együtt, közösen állították össze palacktervüket. Az így létrejött egyedi palackok jól példázták az emberek közötti kooperációt az elkövetkező 140 évben. A megmérettetés alatt a jó ötletek mellett értékes kapcsolatok is születtek.
Tomcsányi Gusztáv, a magyar versenyző több tervhez is csatlakozott saját alkotásával, azonban a nyerő párost végül nem velük, hanem a hozzá csatlakozó puerto rico-i Ray Muniz-zal alkották.
Neves, nemzetközi zsűri New Yorkban választotta ki az előzsűrizett 100 pályamunka közül a legjobbnak ítélt alkotásokat. A Limited Edition Design Challenge verseny döntőjébe végül 3 terv került:
Ray Muniz – Ponce, Puerto Rico & Tomcsányi Gusztáv – Budapest, Magyarország
Stefan Pilipović – Belgrád, Szerbia & Fabio Cianciola – Bari, Olaszország
Rodolfo Kusulas – Monterrey, Mexikó & Lee Dunford – Sydney, Ausztrália
A versenyzők egy multi-skype prezentáció keretében bemutatták dizájntervüket a zsűrinek, akik a győztes párost a napokban nevezik meg. A nyertesek 2012 decemberétől láthatják viszont díjnyertes pályamunkájukat, amikor is kezdetét veszi a Heineken 140 éves jubileumot ünneplő különleges kampánya.
„A versenyre az utolsó pillanatban neveztem, elsősorban azért, mert nagyon tetszenek a Heineken reklámjai és a designja. A tervemmel 6-8 másik, az enyémhez passzoló tervhez csatlakoztam. Hozzám is többen csatlakoztak, szerencsére Ray Muniz is, hiszen vele együtt jutottunk a döntőbe. Mindketten nagyon várjuk a döntést és bízunk a győzelemben.” – mondta el a magyar versenyző, Tomcsányi Gusztáv, grafikus.
A zsűri:
Evan Orensten, a Cool Hunting alapítója és vezető szerkesztője
Mark Dytham, PechaKucha kreatív hálózat alapítója
Mark van Iterson, a Heineken dizájn részlegének vezetője
A döntés nyomon követhető a http://www.youtube.com/watch?v=IcgCiCZzvTU linken.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >