Magyar terméket vásárolt, egymilliós fődíjat vett át a szegedi nyugdíjas
Öt gyártó 87-féle védjegyes terméke vett részt a Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj!” tavaszi közösségi nyereményjátékban. A promóció minden eddigi rekordot megdöntött: az összes vásárolt termék száma csaknem 60 000, az összes feltöltött AP kód pedig majdnem 30 000 darab volt. A legtöbben az Abonett kínálatából választottak terméket. Az 1 millió forintos fődíjat egy szegedi nyugdíjas vegyész nyerte meg a helyi ALDI-ban vásárolt Koch’s tejszínes tormával.
„Az április elejétől június 23-áig tartó promóció, amelyben az Abonett, a Bábolna Bio, a Koch’s Torma, a Kunsági Éden és a Naszálytej 87 védjegyes terméke vett részt, több szempontból is rekordokat döntött”
– mondta el Kádár Anita, a Magyar Termék Nonprofit Kft. kiemelt ügyfél referense.
„A hűségoldalunk, a magyaranyero.hu bevezetésével új játékosokat is bevonzott a kampány, a tavalyihoz képest közel 30%-os növekedést értünk el.”
– tette hozzá.
„Összességében elmondható, hogy kiválóan teljesített a tavaszi promóció, hiszen mind a vásárolt termékek, mind a regisztrálók, mind a feltöltött AP kódok száma nőtt. Az infláció ellenére a fogyasztók egy-egy bevásárlás során átlagosan nagyobb tételben tették a kosarukba a promóciós termékeket, mint tavaly”
– értékelte a kampányt Kádár Anita.
Elmondta azt is, hogy promóciós statisztika alapján a legtöbben a SPAR/INTERSPAR üzletekben játszottak, azonban a többiek eladásai is több mint kétszeres növekedést mutattak.
Az 1 millió forintos fődíjat Molnár Ernő szegedi nyugdíjas vegyész nyerte meg, a helyi ALDI-ban vásárolt Koch’s tejszínes tormával.
„Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy a Magyar Termék Nonprofit Kft. promóciós aktivitásában részt vehettünk és külön öröm, hogy a fődíjat egy ALDI-vásárló nyerte el”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
„Évek óta kiegyensúlyozott partneri együttműködésben állunk a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel és számos közös aktivitáson keresztül hívtuk fel a vásárlók figyelmét a magyar termékek előnyeire: a frissességre, a magas minőségre és a hazai gazdaság támogatására. Ezeket a célokat annál is inkább támogatjuk, mivel számunkra a hazai termékek kínálata kulcsfontosságú: 2021 ősze óta szortimentünk teljes frisshús kínálatát, 65 alapvető tejterméket és minden tojást magyar forrásból szerzünk be. Augusztusi közös aktivitásunk során is jelentős marketingtevékenységgel támogattuk a hazai termékeket, amelyeket vásárlóink folyamatosan keresnek és kedvelnek. Gratulálok a nyertesnek és remélem, még többen választják majd a kiváló hazai élelmiszereket”
– tette hozzá Bernhard Haider a díjátadón.
A boldog nyertes elmondta, ha „mérsékelt módon” is, de már évek óta részt vesz a Magyar Termék nyereményjátékaiban, eddig minden eredmény nélkül. „Hihetetlen, hogy most én nyertem meg a fődíjat!” – tette hozzá. Vásárlásai során tudatosan figyel arra, hogy hazai termékeket válasszon, ebben nagy segítségére vannak a Magyar Termék védjegyek. Elárulta azt is, hogy a promóció ideje alatt bizony több terméket vett a szokásosnál, köztük olyanokat is, amelyek korábban elkerülték a figyelmét. A fődíj sorsa is eldőlt már. A feleségéből és két gyermekük öt unokát számláló családjából álló kupaktanács úgy határozott, hogy egy modern kazán beszerzésére fordítják az összeget.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >