Magyar terméket vásárolt, egymilliós fődíjat vett át a szegedi nyugdíjas
Öt gyártó 87-féle védjegyes terméke vett részt a Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj!” tavaszi közösségi nyereményjátékban. A promóció minden eddigi rekordot megdöntött: az összes vásárolt termék száma csaknem 60 000, az összes feltöltött AP kód pedig majdnem 30 000 darab volt. A legtöbben az Abonett kínálatából választottak terméket. Az 1 millió forintos fődíjat egy szegedi nyugdíjas vegyész nyerte meg a helyi ALDI-ban vásárolt Koch’s tejszínes tormával.

A nyertes az Aldiban vásárolt
„Az április elejétől június 23-áig tartó promóció, amelyben az Abonett, a Bábolna Bio, a Koch’s Torma, a Kunsági Éden és a Naszálytej 87 védjegyes terméke vett részt, több szempontból is rekordokat döntött”
– mondta el Kádár Anita, a Magyar Termék Nonprofit Kft. kiemelt ügyfél referense.
„A hűségoldalunk, a magyaranyero.hu bevezetésével új játékosokat is bevonzott a kampány, a tavalyihoz képest közel 30%-os növekedést értünk el.”
– tette hozzá.
„Összességében elmondható, hogy kiválóan teljesített a tavaszi promóció, hiszen mind a vásárolt termékek, mind a regisztrálók, mind a feltöltött AP kódok száma nőtt. Az infláció ellenére a fogyasztók egy-egy bevásárlás során átlagosan nagyobb tételben tették a kosarukba a promóciós termékeket, mint tavaly”
– értékelte a kampányt Kádár Anita.
Elmondta azt is, hogy promóciós statisztika alapján a legtöbben a SPAR/INTERSPAR üzletekben játszottak, azonban a többiek eladásai is több mint kétszeres növekedést mutattak.
Az 1 millió forintos fődíjat Molnár Ernő szegedi nyugdíjas vegyész nyerte meg, a helyi ALDI-ban vásárolt Koch’s tejszínes tormával.
„Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy a Magyar Termék Nonprofit Kft. promóciós aktivitásában részt vehettünk és külön öröm, hogy a fődíjat egy ALDI-vásárló nyerte el”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
„Évek óta kiegyensúlyozott partneri együttműködésben állunk a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel és számos közös aktivitáson keresztül hívtuk fel a vásárlók figyelmét a magyar termékek előnyeire: a frissességre, a magas minőségre és a hazai gazdaság támogatására. Ezeket a célokat annál is inkább támogatjuk, mivel számunkra a hazai termékek kínálata kulcsfontosságú: 2021 ősze óta szortimentünk teljes frisshús kínálatát, 65 alapvető tejterméket és minden tojást magyar forrásból szerzünk be. Augusztusi közös aktivitásunk során is jelentős marketingtevékenységgel támogattuk a hazai termékeket, amelyeket vásárlóink folyamatosan keresnek és kedvelnek. Gratulálok a nyertesnek és remélem, még többen választják majd a kiváló hazai élelmiszereket”
– tette hozzá Bernhard Haider a díjátadón.
A boldog nyertes elmondta, ha „mérsékelt módon” is, de már évek óta részt vesz a Magyar Termék nyereményjátékaiban, eddig minden eredmény nélkül. „Hihetetlen, hogy most én nyertem meg a fődíjat!” – tette hozzá. Vásárlásai során tudatosan figyel arra, hogy hazai termékeket válasszon, ebben nagy segítségére vannak a Magyar Termék védjegyek. Elárulta azt is, hogy a promóció ideje alatt bizony több terméket vett a szokásosnál, köztük olyanokat is, amelyek korábban elkerülték a figyelmét. A fődíj sorsa is eldőlt már. A feleségéből és két gyermekük öt unokát számláló családjából álló kupaktanács úgy határozott, hogy egy modern kazán beszerzésére fordítják az összeget.
Kapcsolódó cikkeink
Szeptemberben bezárja online üzletét az Aldi Németországban
Németországban bezárja közös online üzletét az Aldi Nord és az Aldi…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >