Magyar terméket vásárolt, egymilliós fődíjat vett át a szegedi nyugdíjas
Öt gyártó 87-féle védjegyes terméke vett részt a Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj!” tavaszi közösségi nyereményjátékban. A promóció minden eddigi rekordot megdöntött: az összes vásárolt termék száma csaknem 60 000, az összes feltöltött AP kód pedig majdnem 30 000 darab volt. A legtöbben az Abonett kínálatából választottak terméket. Az 1 millió forintos fődíjat egy szegedi nyugdíjas vegyész nyerte meg a helyi ALDI-ban vásárolt Koch’s tejszínes tormával.

A nyertes az Aldiban vásárolt
„Az április elejétől június 23-áig tartó promóció, amelyben az Abonett, a Bábolna Bio, a Koch’s Torma, a Kunsági Éden és a Naszálytej 87 védjegyes terméke vett részt, több szempontból is rekordokat döntött”
– mondta el Kádár Anita, a Magyar Termék Nonprofit Kft. kiemelt ügyfél referense.
„A hűségoldalunk, a magyaranyero.hu bevezetésével új játékosokat is bevonzott a kampány, a tavalyihoz képest közel 30%-os növekedést értünk el.”
– tette hozzá.
„Összességében elmondható, hogy kiválóan teljesített a tavaszi promóció, hiszen mind a vásárolt termékek, mind a regisztrálók, mind a feltöltött AP kódok száma nőtt. Az infláció ellenére a fogyasztók egy-egy bevásárlás során átlagosan nagyobb tételben tették a kosarukba a promóciós termékeket, mint tavaly”
– értékelte a kampányt Kádár Anita.
Elmondta azt is, hogy promóciós statisztika alapján a legtöbben a SPAR/INTERSPAR üzletekben játszottak, azonban a többiek eladásai is több mint kétszeres növekedést mutattak.
Az 1 millió forintos fődíjat Molnár Ernő szegedi nyugdíjas vegyész nyerte meg, a helyi ALDI-ban vásárolt Koch’s tejszínes tormával.
„Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy a Magyar Termék Nonprofit Kft. promóciós aktivitásában részt vehettünk és külön öröm, hogy a fődíjat egy ALDI-vásárló nyerte el”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
„Évek óta kiegyensúlyozott partneri együttműködésben állunk a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel és számos közös aktivitáson keresztül hívtuk fel a vásárlók figyelmét a magyar termékek előnyeire: a frissességre, a magas minőségre és a hazai gazdaság támogatására. Ezeket a célokat annál is inkább támogatjuk, mivel számunkra a hazai termékek kínálata kulcsfontosságú: 2021 ősze óta szortimentünk teljes frisshús kínálatát, 65 alapvető tejterméket és minden tojást magyar forrásból szerzünk be. Augusztusi közös aktivitásunk során is jelentős marketingtevékenységgel támogattuk a hazai termékeket, amelyeket vásárlóink folyamatosan keresnek és kedvelnek. Gratulálok a nyertesnek és remélem, még többen választják majd a kiváló hazai élelmiszereket”
– tette hozzá Bernhard Haider a díjátadón.
A boldog nyertes elmondta, ha „mérsékelt módon” is, de már évek óta részt vesz a Magyar Termék nyereményjátékaiban, eddig minden eredmény nélkül. „Hihetetlen, hogy most én nyertem meg a fődíjat!” – tette hozzá. Vásárlásai során tudatosan figyel arra, hogy hazai termékeket válasszon, ebben nagy segítségére vannak a Magyar Termék védjegyek. Elárulta azt is, hogy a promóció ideje alatt bizony több terméket vett a szokásosnál, köztük olyanokat is, amelyek korábban elkerülték a figyelmét. A fődíj sorsa is eldőlt már. A feleségéből és két gyermekük öt unokát számláló családjából álló kupaktanács úgy határozott, hogy egy modern kazán beszerzésére fordítják az összeget.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >