Magyar termékekkel bővít a Lidl
A Lidl Magyarország tovább bővíti a Hazánk Kincsei saját márkás márkacsaládjának kínálatát, amely termékek kizárólag magyar beszállítóktól származnak – olvasható az origo-n.
A Lidl Magyarország Hazánk Kincsei márkacsaládjában olyan magyar termékek találhatók meg, amelyeket a hazai ízeket kedvelő, a hagyományokhoz kötődő fogyasztói igények alapján fejlesztettek ki.
A magyar konyha legkedveltebb termékein, köztük az elmaradhatatlan magyar paprikán túl, a szörpök, a sajtok és tejtermékek, a kolbászok és szalámik széles választéka található meg a termékkínálatban. A Hazánk Kincsei termékek kedvező fogadtatásra találtak, ezért az áruházlánc most tovább bővíti kínálatát, így a vásárlók már közel hetven különböző termék közül választhatnak.
A Hazánk Kincsei márka termékei a hagyományos magyar ízvilág jegyében, tradicionális eljárással készülnek, hazai termelőktől és beszállítóktól származnak.
Megtalálható a kínálatban például a Nyíregyházáról érkező szatmári almalé, a Kaposvárról származó zselici teljes tej, vagy a kecskeméti darált-nyers csípős paprika.
A magyar tradíciók megőrzése jegyében hoztuk létre a Hazánk Kincsei márkát
– hangsúlyozza Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője.
A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít arra, hogy termékkínálatában minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut, valamint, hogy megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, ezért 2013-ban létrehozta a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, majd 2016-ban a Beszállítói Akadémia eseménysorozatot. Ennek eredményeként mára több mint 300 hazai beszállító partnerrel dolgozik együtt az áruházlánc, a Lidl áruházakban közel 60 százalékos a magyar termékek aránya, így összesen 2500 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
A TikTokon elindult #MatchaTok trend szélsebesen meghódította a világot: a…
Tovább olvasom >