Magyar termékekkel bővít a Lidl
A Lidl Magyarország tovább bővíti a Hazánk Kincsei saját márkás márkacsaládjának kínálatát, amely termékek kizárólag magyar beszállítóktól származnak – olvasható az origo-n.
A Lidl Magyarország Hazánk Kincsei márkacsaládjában olyan magyar termékek találhatók meg, amelyeket a hazai ízeket kedvelő, a hagyományokhoz kötődő fogyasztói igények alapján fejlesztettek ki.
A magyar konyha legkedveltebb termékein, köztük az elmaradhatatlan magyar paprikán túl, a szörpök, a sajtok és tejtermékek, a kolbászok és szalámik széles választéka található meg a termékkínálatban. A Hazánk Kincsei termékek kedvező fogadtatásra találtak, ezért az áruházlánc most tovább bővíti kínálatát, így a vásárlók már közel hetven különböző termék közül választhatnak.
A Hazánk Kincsei márka termékei a hagyományos magyar ízvilág jegyében, tradicionális eljárással készülnek, hazai termelőktől és beszállítóktól származnak.
Megtalálható a kínálatban például a Nyíregyházáról érkező szatmári almalé, a Kaposvárról származó zselici teljes tej, vagy a kecskeméti darált-nyers csípős paprika.
A magyar tradíciók megőrzése jegyében hoztuk létre a Hazánk Kincsei márkát
– hangsúlyozza Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője.
A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít arra, hogy termékkínálatában minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut, valamint, hogy megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, ezért 2013-ban létrehozta a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, majd 2016-ban a Beszállítói Akadémia eseménysorozatot. Ennek eredményeként mára több mint 300 hazai beszállító partnerrel dolgozik együtt az áruházlánc, a Lidl áruházakban közel 60 százalékos a magyar termékek aránya, így összesen 2500 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >