Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj elnyerése nemcsak egy megtisztelő elismerés, hanem komoly visszaigazolás is a hazai termékek iránti elkötelezettség terén.
A cikk a Trade magazin2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
„Vállalatunk hosszú évek óta támogatja a magyar termelők munkáját, és elkötelezett abban, hogy a vásárlókhoz a lehető legszélesebb választékban eljussanak a magyar védjegyes termékek, amelyek szerves részét képezik hálózatunk kínálatának” – fejti ki Noszlopy Zoltán kereskedelmi igazgató.
„Ez a díj nemcsak azt jelenti, hogy megfeleltünk a legszigorúbb elvárásoknak, hanem azt is, hogy tevékenységünk valódi támogatást jelent a magyar termelők számára” – hangsúlyozza Gyelán Zsolt, tulajdonos.
A CBA számára a díj elnyerése motiváció arra, hogy továbbra is elkötelezetten és minőségi szolgáltatást nyújtva támogassa a hazai termékek értékesítését.
A saját márkás termékek gyártóinak kiválasztásakor a CBA Kft. törekszik arra, hogy minél több Magyar Termék védjegyes termékkel bővülhessen a boltok kínálata.
„A siker nemcsak a saját munkánk elismerése, hanem minden magyar gyártóé is, akiknek termékei a CBA polcain elérhetőek” – emlékeztet Noszlopy Zoltán, kereskedelmi igazgató.
A hálózat a jövőben is törekszik arra, hogy a vásárlói elvárásoknak és a hazai termelők érdekeinek egyaránt megfeleljen, folytatva ezzel a magyar gazdaság és mezőgazdaság támogatását.
A CBA számára a magyar termékek nem csupán árukészletet jelentenek, hanem stratégiai fontosságúak, mert elősegítik a gazdasági stabilitást, és hozzájárulnak a hazai mezőgazdaság fejlődéséhez. „Vásárlóink is tudják, hogy a magyar termékek választásával közvetlenül támogatják a hazai gazdaságot, a magyar munkahelyeket és termelést” – mondja Gyelán Zsolt, tulajdonos.
A hazai termékek megvásárlásával a vevők aktívan hozzájárulnak a fenntarthatósághoz, hiszen a helyben készült áruk kisebb ökológiai lábnyommal járnak, mint az importált termékek. //
Kapcsolódó cikkeink
A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >