Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj elnyerése nemcsak egy megtisztelő elismerés, hanem komoly visszaigazolás is a hazai termékek iránti elkötelezettség terén.
A cikk a Trade magazin2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
„Vállalatunk hosszú évek óta támogatja a magyar termelők munkáját, és elkötelezett abban, hogy a vásárlókhoz a lehető legszélesebb választékban eljussanak a magyar védjegyes termékek, amelyek szerves részét képezik hálózatunk kínálatának” – fejti ki Noszlopy Zoltán kereskedelmi igazgató.
„Ez a díj nemcsak azt jelenti, hogy megfeleltünk a legszigorúbb elvárásoknak, hanem azt is, hogy tevékenységünk valódi támogatást jelent a magyar termelők számára” – hangsúlyozza Gyelán Zsolt, tulajdonos.
A CBA számára a díj elnyerése motiváció arra, hogy továbbra is elkötelezetten és minőségi szolgáltatást nyújtva támogassa a hazai termékek értékesítését.
A saját márkás termékek gyártóinak kiválasztásakor a CBA Kft. törekszik arra, hogy minél több Magyar Termék védjegyes termékkel bővülhessen a boltok kínálata.

A díjat átvették: Gyelán Zsolt tulajdonos és Noszlopy Zoltán kereskedelmi igazgató
„A siker nemcsak a saját munkánk elismerése, hanem minden magyar gyártóé is, akiknek termékei a CBA polcain elérhetőek” – emlékeztet Noszlopy Zoltán, kereskedelmi igazgató.
A hálózat a jövőben is törekszik arra, hogy a vásárlói elvárásoknak és a hazai termelők érdekeinek egyaránt megfeleljen, folytatva ezzel a magyar gazdaság és mezőgazdaság támogatását.
A CBA számára a magyar termékek nem csupán árukészletet jelentenek, hanem stratégiai fontosságúak, mert elősegítik a gazdasági stabilitást, és hozzájárulnak a hazai mezőgazdaság fejlődéséhez. „Vásárlóink is tudják, hogy a magyar termékek választásával közvetlenül támogatják a hazai gazdaságot, a magyar munkahelyeket és termelést” – mondja Gyelán Zsolt, tulajdonos.
A hazai termékek megvásárlásával a vevők aktívan hozzájárulnak a fenntarthatósághoz, hiszen a helyben készült áruk kisebb ökológiai lábnyommal járnak, mint az importált termékek. //
Kapcsolódó cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >