Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj elnyerése nemcsak egy megtisztelő elismerés, hanem komoly visszaigazolás is a hazai termékek iránti elkötelezettség terén.
A cikk a Trade magazin2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
„Vállalatunk hosszú évek óta támogatja a magyar termelők munkáját, és elkötelezett abban, hogy a vásárlókhoz a lehető legszélesebb választékban eljussanak a magyar védjegyes termékek, amelyek szerves részét képezik hálózatunk kínálatának” – fejti ki Noszlopy Zoltán kereskedelmi igazgató.
„Ez a díj nemcsak azt jelenti, hogy megfeleltünk a legszigorúbb elvárásoknak, hanem azt is, hogy tevékenységünk valódi támogatást jelent a magyar termelők számára” – hangsúlyozza Gyelán Zsolt, tulajdonos.
A CBA számára a díj elnyerése motiváció arra, hogy továbbra is elkötelezetten és minőségi szolgáltatást nyújtva támogassa a hazai termékek értékesítését.
A saját márkás termékek gyártóinak kiválasztásakor a CBA Kft. törekszik arra, hogy minél több Magyar Termék védjegyes termékkel bővülhessen a boltok kínálata.

A díjat átvették: Gyelán Zsolt tulajdonos és Noszlopy Zoltán kereskedelmi igazgató
„A siker nemcsak a saját munkánk elismerése, hanem minden magyar gyártóé is, akiknek termékei a CBA polcain elérhetőek” – emlékeztet Noszlopy Zoltán, kereskedelmi igazgató.
A hálózat a jövőben is törekszik arra, hogy a vásárlói elvárásoknak és a hazai termelők érdekeinek egyaránt megfeleljen, folytatva ezzel a magyar gazdaság és mezőgazdaság támogatását.
A CBA számára a magyar termékek nem csupán árukészletet jelentenek, hanem stratégiai fontosságúak, mert elősegítik a gazdasági stabilitást, és hozzájárulnak a hazai mezőgazdaság fejlődéséhez. „Vásárlóink is tudják, hogy a magyar termékek választásával közvetlenül támogatják a hazai gazdaságot, a magyar munkahelyeket és termelést” – mondja Gyelán Zsolt, tulajdonos.
A hazai termékek megvásárlásával a vevők aktívan hozzájárulnak a fenntarthatósághoz, hiszen a helyben készült áruk kisebb ökológiai lábnyommal járnak, mint az importált termékek. //
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Nyíregyházán nyílt meg a Kerekes Kft.-hez tartozó első Príma-üzlet
Ahogyan arról korábban hírt adtunk, 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá…
Tovább olvasom >Új korszakot nyit a Privát és CBA integráció
A Privát üzletlánc számára a törzsvásárlói rendszer bevezetése meghatározó mérföldkő…
Tovább olvasom >További cikkeink
A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >