Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj elnyerése nemcsak egy megtisztelő elismerés, hanem komoly visszaigazolás is a hazai termékek iránti elkötelezettség terén.
A cikk a Trade magazin2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
„Vállalatunk hosszú évek óta támogatja a magyar termelők munkáját, és elkötelezett abban, hogy a vásárlókhoz a lehető legszélesebb választékban eljussanak a magyar védjegyes termékek, amelyek szerves részét képezik hálózatunk kínálatának” – fejti ki Noszlopy Zoltán kereskedelmi igazgató.
„Ez a díj nemcsak azt jelenti, hogy megfeleltünk a legszigorúbb elvárásoknak, hanem azt is, hogy tevékenységünk valódi támogatást jelent a magyar termelők számára” – hangsúlyozza Gyelán Zsolt, tulajdonos.
A CBA számára a díj elnyerése motiváció arra, hogy továbbra is elkötelezetten és minőségi szolgáltatást nyújtva támogassa a hazai termékek értékesítését.
A saját márkás termékek gyártóinak kiválasztásakor a CBA Kft. törekszik arra, hogy minél több Magyar Termék védjegyes termékkel bővülhessen a boltok kínálata.
„A siker nemcsak a saját munkánk elismerése, hanem minden magyar gyártóé is, akiknek termékei a CBA polcain elérhetőek” – emlékeztet Noszlopy Zoltán, kereskedelmi igazgató.
A hálózat a jövőben is törekszik arra, hogy a vásárlói elvárásoknak és a hazai termelők érdekeinek egyaránt megfeleljen, folytatva ezzel a magyar gazdaság és mezőgazdaság támogatását.
A CBA számára a magyar termékek nem csupán árukészletet jelentenek, hanem stratégiai fontosságúak, mert elősegítik a gazdasági stabilitást, és hozzájárulnak a hazai mezőgazdaság fejlődéséhez. „Vásárlóink is tudják, hogy a magyar termékek választásával közvetlenül támogatják a hazai gazdaságot, a magyar munkahelyeket és termelést” – mondja Gyelán Zsolt, tulajdonos.
A hazai termékek megvásárlásával a vevők aktívan hozzájárulnak a fenntarthatósághoz, hiszen a helyben készült áruk kisebb ökológiai lábnyommal járnak, mint az importált termékek. //
Kapcsolódó cikkeink
Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >