Magyar termékek vásárlásáért Magyar Termék-mese jár a SPAR-ban
December 7-e és 24-e között minden vásárló, aki a SPAR webshopjában legalább 3 ezer forint értékben valamilyen „Magyar Termék” védjegyes árut vásárol, megkapja a Habfehér karácsony című mesefüzetet, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ajándékát.
A Magyar Termék közösségi promóciók történetében ez az első olyan fogyasztói akciónk, amelyben kivétel nélkül valamennyi, a SPAR webshopban kapható védjegyes termék részt vesz, szemben az eddigi szűkebb körű összefogással – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. ¬– Korábbi kampányaink, mint például a klasszikus közösségi nyereményjátékaink, az érintett 10-15 gyártó közös finanszírozásával jöttek létre, ez a mostani azonban a Magyar Termék Nonprofit Kft. önálló szervezésében és finanszírozásával, a SPAR együttműködésével valósul meg. Mi biztosítjuk az azonnali ajándékot, amely legalább 3 ezer forint értékű, és bármely magyar, hazai és/vagy hazai feldolgozású védjegyes áru megvásárlása után jár. Az ajándék pedig nem más, mint egy Magyar Termék-mesefüzet, a Habfehér karácsony.
Ami nem változott: e kiemelt forgalmat generáló időszakban is népszerűsíteni a hazai termékeket – hangsúlyozta az ügyvezető. Így mindazon védjegyhasználónk részesül a december 7-e és 24-e között zajló akció előnyeiből, akiknek termékei megtalálhatók a SPAR webshopjában.
A Magyar Termék Mese sorozat, mint eszköz nem újdonság a Magyar Termék promóciós stratégiájában. A Habfehér karácsony is azt a célt szolgálja, hogy a gazdagon illusztrált, könnyen olvasható mesékkel már óvodás, kisiskolás korukban felhívjuk a gyermekek – és szüleik! – figyelmét az egészséges és tudatos táplálkozásra, és rámutassunk, hogyan tehetjük mindezt a hazai, helyi élelmiszerek választásával. Az izgalmas történet végén kreatív foglalkoztató részt kínál a gyerekeknek alkotási lehetőségeket, még inkább bevonva őket az egészséges életmód témakörébe.
Kapcsolódó cikkeink
Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >