Magyar termékek vásárlásáért Magyar Termék-mese jár a SPAR-ban
December 7-e és 24-e között minden vásárló, aki a SPAR webshopjában legalább 3 ezer forint értékben valamilyen „Magyar Termék” védjegyes árut vásárol, megkapja a Habfehér karácsony című mesefüzetet, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ajándékát.
A Magyar Termék közösségi promóciók történetében ez az első olyan fogyasztói akciónk, amelyben kivétel nélkül valamennyi, a SPAR webshopban kapható védjegyes termék részt vesz, szemben az eddigi szűkebb körű összefogással – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. ¬– Korábbi kampányaink, mint például a klasszikus közösségi nyereményjátékaink, az érintett 10-15 gyártó közös finanszírozásával jöttek létre, ez a mostani azonban a Magyar Termék Nonprofit Kft. önálló szervezésében és finanszírozásával, a SPAR együttműködésével valósul meg. Mi biztosítjuk az azonnali ajándékot, amely legalább 3 ezer forint értékű, és bármely magyar, hazai és/vagy hazai feldolgozású védjegyes áru megvásárlása után jár. Az ajándék pedig nem más, mint egy Magyar Termék-mesefüzet, a Habfehér karácsony.
Ami nem változott: e kiemelt forgalmat generáló időszakban is népszerűsíteni a hazai termékeket – hangsúlyozta az ügyvezető. Így mindazon védjegyhasználónk részesül a december 7-e és 24-e között zajló akció előnyeiből, akiknek termékei megtalálhatók a SPAR webshopjában.
A Magyar Termék Mese sorozat, mint eszköz nem újdonság a Magyar Termék promóciós stratégiájában. A Habfehér karácsony is azt a célt szolgálja, hogy a gazdagon illusztrált, könnyen olvasható mesékkel már óvodás, kisiskolás korukban felhívjuk a gyermekek – és szüleik! – figyelmét az egészséges és tudatos táplálkozásra, és rámutassunk, hogyan tehetjük mindezt a hazai, helyi élelmiszerek választásával. Az izgalmas történet végén kreatív foglalkoztató részt kínál a gyerekeknek alkotási lehetőségeket, még inkább bevonva őket az egészséges életmód témakörébe.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >