Magyar termékek vásárlásáért Magyar Termék-mese jár a SPAR-ban
December 7-e és 24-e között minden vásárló, aki a SPAR webshopjában legalább 3 ezer forint értékben valamilyen „Magyar Termék” védjegyes árut vásárol, megkapja a Habfehér karácsony című mesefüzetet, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ajándékát.
A Magyar Termék közösségi promóciók történetében ez az első olyan fogyasztói akciónk, amelyben kivétel nélkül valamennyi, a SPAR webshopban kapható védjegyes termék részt vesz, szemben az eddigi szűkebb körű összefogással – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. ¬– Korábbi kampányaink, mint például a klasszikus közösségi nyereményjátékaink, az érintett 10-15 gyártó közös finanszírozásával jöttek létre, ez a mostani azonban a Magyar Termék Nonprofit Kft. önálló szervezésében és finanszírozásával, a SPAR együttműködésével valósul meg. Mi biztosítjuk az azonnali ajándékot, amely legalább 3 ezer forint értékű, és bármely magyar, hazai és/vagy hazai feldolgozású védjegyes áru megvásárlása után jár. Az ajándék pedig nem más, mint egy Magyar Termék-mesefüzet, a Habfehér karácsony.
Ami nem változott: e kiemelt forgalmat generáló időszakban is népszerűsíteni a hazai termékeket – hangsúlyozta az ügyvezető. Így mindazon védjegyhasználónk részesül a december 7-e és 24-e között zajló akció előnyeiből, akiknek termékei megtalálhatók a SPAR webshopjában.
A Magyar Termék Mese sorozat, mint eszköz nem újdonság a Magyar Termék promóciós stratégiájában. A Habfehér karácsony is azt a célt szolgálja, hogy a gazdagon illusztrált, könnyen olvasható mesékkel már óvodás, kisiskolás korukban felhívjuk a gyermekek – és szüleik! – figyelmét az egészséges és tudatos táplálkozásra, és rámutassunk, hogyan tehetjük mindezt a hazai, helyi élelmiszerek választásával. Az izgalmas történet végén kreatív foglalkoztató részt kínál a gyerekeknek alkotási lehetőségeket, még inkább bevonva őket az egészséges életmód témakörébe.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Digitális ugrás a HR-ben – mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Új karrieroldallal, toborzási rendszerrel és e-learning lehetőségekkel várja munkavállalóit a…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >Digitális ugrás a HR-ben – mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Új karrieroldallal, toborzási rendszerrel és e-learning lehetőségekkel várja munkavállalóit a…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a válság a Pápai Hús Kft.-nél, miközben a versenytársak növekednek
Súlyos veszteséggel zárta a 2024-es évet a Pápai Hús Kft.,…
Tovább olvasom >