Magyar termékek vásárlásáért Magyar Termék-mese jár a SPAR-ban
December 7-e és 24-e között minden vásárló, aki a SPAR webshopjában legalább 3 ezer forint értékben valamilyen „Magyar Termék” védjegyes árut vásárol, megkapja a Habfehér karácsony című mesefüzetet, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ajándékát.
A Magyar Termék közösségi promóciók történetében ez az első olyan fogyasztói akciónk, amelyben kivétel nélkül valamennyi, a SPAR webshopban kapható védjegyes termék részt vesz, szemben az eddigi szűkebb körű összefogással – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. ¬– Korábbi kampányaink, mint például a klasszikus közösségi nyereményjátékaink, az érintett 10-15 gyártó közös finanszírozásával jöttek létre, ez a mostani azonban a Magyar Termék Nonprofit Kft. önálló szervezésében és finanszírozásával, a SPAR együttműködésével valósul meg. Mi biztosítjuk az azonnali ajándékot, amely legalább 3 ezer forint értékű, és bármely magyar, hazai és/vagy hazai feldolgozású védjegyes áru megvásárlása után jár. Az ajándék pedig nem más, mint egy Magyar Termék-mesefüzet, a Habfehér karácsony.
Ami nem változott: e kiemelt forgalmat generáló időszakban is népszerűsíteni a hazai termékeket – hangsúlyozta az ügyvezető. Így mindazon védjegyhasználónk részesül a december 7-e és 24-e között zajló akció előnyeiből, akiknek termékei megtalálhatók a SPAR webshopjában.
A Magyar Termék Mese sorozat, mint eszköz nem újdonság a Magyar Termék promóciós stratégiájában. A Habfehér karácsony is azt a célt szolgálja, hogy a gazdagon illusztrált, könnyen olvasható mesékkel már óvodás, kisiskolás korukban felhívjuk a gyermekek – és szüleik! – figyelmét az egészséges és tudatos táplálkozásra, és rámutassunk, hogyan tehetjük mindezt a hazai, helyi élelmiszerek választásával. Az izgalmas történet végén kreatív foglalkoztató részt kínál a gyerekeknek alkotási lehetőségeket, még inkább bevonva őket az egészséges életmód témakörébe.
Kapcsolódó cikkeink
Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >Közel 900 milliós korszerűsítés a celldömölki SPAR szupermarketben
Modern belső teret kapott, és új grillpulttal is kiegészült a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >