Magyar termékek miatt nő a Lidl forgalma
A Lidl forgalma mutatja a legdinamikusabb emelkedést az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között, derül ki a Nielsen toplistájából. A kiugró eredményhez nagyban hozzájárul az, hogy a vásárlók értékelik a magyar termékek széles kínálatát a Lidl áruházakban.
24 százalékkal nőtt a Lidl forgalma az előző évhez képest a Nielsen becslése szerint. Ezzel az eredménnyel a 2012-es gazdasági évben a legdinamikusabb forgalomnövekedést tudhatja magáénak a diszkont áruházlánc az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között. A kiemelkedő eredményt a Lidl Magyarország annak tulajdonítja, hogy jó irányba halad a termékkínálatának összeállításában, hiszen az elmúlt időszakban egyre nagyobb hangsúlyt fektetett a magyar termékek arányának növelésére.
„Vásárlóink szeretik és keresik a magyar termékeket, ezért folyamatosan növeltük ezek arányát áruházainkban” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „A forgalmi adatokból egyértelműen látszik, hogy döntésünk jó volt, amikor a magyar beszállítók magyar termékei mellett tettük le a voksunkat. Célunk az, hogy még tovább nőjön ezek aránya, 2014-re a 60 százalék elérését tűztük ki magunk elé” – tette hozzá.
A toplista hatodik helyét stabilan tartó Lidl 291 milliárd forintos becsült forgalmával vezeti a mezőnyt a diszkont kategóriában. Az áruházlánc dinamikus fejlődése a 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlen, mára már országszerte 158 áruházzal, 3 logisztikai központtal rendelkezik, és mintegy 3500 munkavállalót foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >