Magyar termékek miatt nő a Lidl forgalma
A Lidl forgalma mutatja a legdinamikusabb emelkedést az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között, derül ki a Nielsen toplistájából. A kiugró eredményhez nagyban hozzájárul az, hogy a vásárlók értékelik a magyar termékek széles kínálatát a Lidl áruházakban.
24 százalékkal nőtt a Lidl forgalma az előző évhez képest a Nielsen becslése szerint. Ezzel az eredménnyel a 2012-es gazdasági évben a legdinamikusabb forgalomnövekedést tudhatja magáénak a diszkont áruházlánc az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között. A kiemelkedő eredményt a Lidl Magyarország annak tulajdonítja, hogy jó irányba halad a termékkínálatának összeállításában, hiszen az elmúlt időszakban egyre nagyobb hangsúlyt fektetett a magyar termékek arányának növelésére.
„Vásárlóink szeretik és keresik a magyar termékeket, ezért folyamatosan növeltük ezek arányát áruházainkban” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „A forgalmi adatokból egyértelműen látszik, hogy döntésünk jó volt, amikor a magyar beszállítók magyar termékei mellett tettük le a voksunkat. Célunk az, hogy még tovább nőjön ezek aránya, 2014-re a 60 százalék elérését tűztük ki magunk elé” – tette hozzá.
A toplista hatodik helyét stabilan tartó Lidl 291 milliárd forintos becsült forgalmával vezeti a mezőnyt a diszkont kategóriában. Az áruházlánc dinamikus fejlődése a 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlen, mára már országszerte 158 áruházzal, 3 logisztikai központtal rendelkezik, és mintegy 3500 munkavállalót foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >