Magyar termékek legjava Moszkvában: elstartolt a 25. Prodexpo
Magyar termékek kínálatát mutatja be az Agrármarketing Centrum (AMC) Oroszország legnagyobb élelmiszer, ital és élelmiszer alapanyag szakkiállításán Moszkvában, a Prodexpo-n. Az immár 25. alkalommal megrendezendő kiállításon egy 181 négyzetméteres közösségi standdal és 10 kiállítóval mutatkozik be Magyarország 2018. február 5-9. között.
Többek között kiváló magyar borokat és borkülönlegességeket, száraztésztákat, malomipari termékeket, olajos magvakat, konzerv termékeket, fűszereket, bodzát, illetve zöldségfeldolgozó gépeket és gépsorokat sorakoztatnak fel a hazai kiállítók a rangos eseményen. A magyar stand a kiállítóknak nyújtott megjelenésen túl, tárgyalási lehetőséget is biztosít, ezzel is elősegítve az új gazdasági kapcsolatok kialakulását, valamint a meglévők erősödését.
A mostani eseményen 63 országból 2342 kiállító mutatkozik be, 24 pavilonban, 28 tematikával, több, mint 100 ezer négyzetméteres területen. A korábbi években a látogatók száma jellemzően meghaladta a 60 ezret.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >Folyamatosak a vajlopások az áremelkedések hatására
Az orosz gazdaság komoly kihívásokkal néz szembe, mivel az infláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >