Magyar termékek bemutatkozása a romániai CORA áruházakban

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 06. 23. 00:03

Július első felében a romániai Cora áruházak látogatói kaphatnak ízelítőt a magyar termékekből. A „Magyar Hetekre” július 2. és 11. között négy Cora áruházban kerül sor, melyből három Bukarestben, egy pedig Kolozsváron található.

A magyar élelmiszerek eladásösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum első ízben rendezi meg Romániában.
Az akciós választékban a hálózatban már megtalálható magyar termékek mellett új, a kínálatban eddig még nem szereplő árucikkekkel is találkozhatnak a vásárlók. A tervek szerint közel 20 cég 100 termékét népszerűsítik az áruházakban. Az erre az időtartamra belistázott termékek között találhatók szárazáruk, húskészítmények, konzervek, édességek éppúgy, mint alkoholmentes italok, borok, pezsgők és likőrök, valamint az ételízesítők és teakeverékek is.
A magyar áruk kóstoltatásokkal, valamint promóciós kampánnyal is kiegészülő bemutatkozása magyaros ünnepélyes megnyitóval veszi kezdetét az egyik bukaresti Cora áruházban. Az in-store akciót kiegészítő promóciós kampány részeként a szervezők helyszínenként 4-4 kóstoltató pulttal, egyedi installációval, POP/POS elemekkel, valamint dekorációval, emellett akciós újsággal, PR megjelenésekkel igyekeznek felhívni a figyelmet a magyar megjelenésre.
Mivel Románia Magyarország második legnagyobb élelmiszerexport célországának számít, az AMC szándéka a román piacon már jelen lévő magyar termékskála bővítése. A szervezők  bíznak abban, hogy a 10 napos kiemelt időszak után több, Romániában még új magyar termék hosszú távon is bent maradhat a lánc kínálatában.





Kapcsolódó cikkeink