Magyar termékek a Lidlben
A Lidl Magyarország áruházláncban a magyar áruk aránya meghaladja a 42%-ot (megközelíti az 50%-ot?) és törekszik a magyar termékkínálat további szélesítésére. Ezzel összhangban megbeszéléseket folytat a Magyar Termék Kft-vel, amely igen pozitívan értékeli a Lidl Magyarország ezirányú törekvéseit, mellyel a magyar gazdák termékei még hangsúlyosabban jelenhetnek meg az áruházlánc polcain, ezzel is segítve a magyar gazdaság fejlődését.
A mai napi egyeztetésen a jövőbeni szorosabb együttműködési alternatívákat vitatták meg. Ennek kertében további lehetőségek nyílhatnak a magyar beszállítók számárára, hogy az ország egyik legnagyobb élelmiszer kereskedelmi hálózatának beszállítói csoportjához csatlakozva stabilizálják pozícióikat a piacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >