Magyar termékek a Lidlben
A Lidl Magyarország áruházláncban a magyar áruk aránya meghaladja a 42%-ot (megközelíti az 50%-ot?) és törekszik a magyar termékkínálat további szélesítésére. Ezzel összhangban megbeszéléseket folytat a Magyar Termék Kft-vel, amely igen pozitívan értékeli a Lidl Magyarország ezirányú törekvéseit, mellyel a magyar gazdák termékei még hangsúlyosabban jelenhetnek meg az áruházlánc polcain, ezzel is segítve a magyar gazdaság fejlődését.
A mai napi egyeztetésen a jövőbeni szorosabb együttműködési alternatívákat vitatták meg. Ennek kertében további lehetőségek nyílhatnak a magyar beszállítók számárára, hogy az ország egyik legnagyobb élelmiszer kereskedelmi hálózatának beszállítói csoportjához csatlakozva stabilizálják pozícióikat a piacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >