Magyar termékek a Lidlben
A Lidl Magyarország áruházláncban a magyar áruk aránya meghaladja a 42%-ot (megközelíti az 50%-ot?) és törekszik a magyar termékkínálat további szélesítésére. Ezzel összhangban megbeszéléseket folytat a Magyar Termék Kft-vel, amely igen pozitívan értékeli a Lidl Magyarország ezirányú törekvéseit, mellyel a magyar gazdák termékei még hangsúlyosabban jelenhetnek meg az áruházlánc polcain, ezzel is segítve a magyar gazdaság fejlődését.
A mai napi egyeztetésen a jövőbeni szorosabb együttműködési alternatívákat vitatták meg. Ennek kertében további lehetőségek nyílhatnak a magyar beszállítók számárára, hogy az ország egyik legnagyobb élelmiszer kereskedelmi hálózatának beszállítói csoportjához csatlakozva stabilizálják pozícióikat a piacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >