Magyar Termék–Wolt együttműködés: Akár félórán belül házhoz jönnek a védjegyes termékek
Az idő és a kényelem egyre értékesebb, a társadalom még inkább árérzékeny, és az online kiskereskedelem integrálódik az offline csatornákkal. Ezeket a körülményeket figyelembe véve kínál nagyon jó lehetőséget a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Wolt együttműködése. A védjegyhasználó márkák egy egészen új online promócióban vehettek részt, amely az értékesítési lehetőségen túl új célcsoport elérését is lehetővé tette. Hiszen legyen szó a milleniálokról, a Z- vagy az Alfa-generációról, mindenki értékeli az azonnal megvalósuló dolgokat.
Az októberi akció lényege az volt, hogy a résztvevő termékek megrendelése után a vásárló egy ajándék „Wolt Token”-t kap, amely a következő rendelésénél fedezi az alap kiszállítási díjat.
A Wolthoz kapcsolódó másik hír, hogy csatlakozott az év végéig tartó „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj!” országos közösségi nyereményjátékhoz: 40 db 3000 Ft értékű Wolt-kupont ajánlott fel a nyereménypiramisba. //
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >A Deliveroo Expresszel társul a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új szintre emeli online szolgáltatásait:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Neubauer Katalin: az árrésstop és a plázastop nem a kiskereskedelem érdekeit szolgálja
A kormány meghosszabbította az árrésstopot és szigorította a plázastop szabályait,…
Tovább olvasom >Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
Romlott a gazdasági hangulatindex az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >