Magyar Termék–Wolt együttműködés: Akár félórán belül házhoz jönnek a védjegyes termékek
Az idő és a kényelem egyre értékesebb, a társadalom még inkább árérzékeny, és az online kiskereskedelem integrálódik az offline csatornákkal. Ezeket a körülményeket figyelembe véve kínál nagyon jó lehetőséget a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Wolt együttműködése. A védjegyhasználó márkák egy egészen új online promócióban vehettek részt, amely az értékesítési lehetőségen túl új célcsoport elérését is lehetővé tette. Hiszen legyen szó a milleniálokról, a Z- vagy az Alfa-generációról, mindenki értékeli az azonnal megvalósuló dolgokat.
Az októberi akció lényege az volt, hogy a résztvevő termékek megrendelése után a vásárló egy ajándék „Wolt Token”-t kap, amely a következő rendelésénél fedezi az alap kiszállítási díjat.
A Wolthoz kapcsolódó másik hír, hogy csatlakozott az év végéig tartó „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj!” országos közösségi nyereményjátékhoz: 40 db 3000 Ft értékű Wolt-kupont ajánlott fel a nyereménypiramisba. //
Kapcsolódó cikkeink
A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >