Magyar Termék védjegyes termék is bekerült az idei Hungaricool győztesei közé
A globális kereskedelembe való betagozódás közel sem zökkenőmentes a kisebb gyártóknak. A 2023-as SPAR és a K&H közös szervezésében létrejött Hungaricool termékverseny egyik győztes vállalkozása a Magyar Termék védjegy használat mellett is letette már a voksát.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A Win One Kft. Chocorich elnevezésű saját márkás töltött csokoládéi már idén májustól megtalálhatók a kiemelt fókuszú Hungaricool polcokon az INTERSPAR üzleteiben, hazai eredetükre pedig már a védjegy is figyelmeztet.
Tollas Attila, a SPAR Magyarország Kft. regionális beszerzési csoportvezetője elmondta, hogy a pályázat győztesei mind a magyar kisvállalkozók. A legfontosabb kritérium, hogy Magyarországon előállított és lehetőleg hazai alapanyagokból készült termékek jelentkezhetnek. A Hungaricool célja, hogy támogassa azokat a honi gyártókat, akiknek a késztermékük már megvan, de nincs országos elérésű piacuk, valamint hiányos az ahhoz szükséges erőforrásuk, kompetenciájuk. A nyerteseket komplex financiális, marketing- és kereskedelemfókuszú támogató csomaggal, valamint legalább egyéves SPAR beszállítói tagsággal jutalmazzák. Továbbá részt vehetnek a SPAR Beszállító Akadémia oktatásain, integrált kommunikációs kampányokban, illetve a K&H jóvoltából pénzügyi tanácsadást és akár finanszírozást is kapnak.
„A SPAR Magyarország elkötelezett a hazai termékek, ezáltal a hazai vállalkozók támogatása mellett. Olyan keretrendszert szerettünk volna létrehozni, amelyben a legjobb kisvállalkozóknak adhatunk esélyt a növekedésre” – hangsúlyozta Tollas Attila.
A jelenlegi gazdasági helyzetben a kisvállalkozók megfelelő pozicionálása nehéz, azonban nem kérdés, hogy a hazai gyártók minőségi termékeket dobnak a piacra. A Magyar Termék Nonprofit Kft. védjegyei nemcsak eszmei értékkel bírnak, hanem statisztikailag kimutathatóan számítanak is a magyar vásárlónak. „Összetett kritériumoknak kell megfelelni ahhoz, hogy egy termék védjegyet kapjon. A Chocorich minőségi pálinkával töltött csokigolyói átmentek a szűrőn, így remélem, hogy akik szeretik és keresik a hazai ízeket, ezentúl a Chocorich termékünket is előszeretettel fogyasztják majd” – mondta Tamási Richárd, a Win One Kft. tulajdonosa.
Mint mondta, olyan terméket szerettek volna alkotni, amely egyszerre modern és tradicionális, így döntöttek a csokoládé és a méltán híres magyar prémium minőségű pálinka ötvözése mellett. //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Olcsóbb lett a gyümölcsjoghurt, de elszállt a narancslé ára
Egy év alatt 7 százalékkal drágultak a gyermekek által gyakran…
Tovább olvasom >K&H: félénkebbek a középkorú magyarok, hiába a nagyobb jövedelem
Évtizedes távlatban fokozatos növekedést mutat a középkorúak jövedelme, az elmúlt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >