Magyar Termék kereskedelmi fórum a CBA-nál
Új szakmai rendezvénysorozatot indított 2018 nyarán a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a védjegyhasználói és üzletlánci partnerei közötti együttműködés fejlesztésére.
A gyártók részéről gyakran elhangzik, hogy az üzletláncoknál nem, vagy csak ritkán van lehetőség a személyes megbeszélésre. A Magyar Termék ebben is segíteni akar a védjegyhasználóinak, hogy lehetőség nyíljon a kölcsönös előnyökön alapuló együttműködések megtalálására, a jó megoldások bemutatására és a problémák megvitatására a gyártók és a kereskedők között.
A CBA fórumán az üzletlánc is
megismerhette a gyártók véleményét
A magyar üzletlánc az elsők között látta vendégül a beszállítókat egy ilyen kereskedelmi fórumon, amelyen harminc Magyar Termék védjegyhasználó gyártó vett részt, köztük olyanok is, akik még nem partnerei a CBA-nak.
Noszlopy Zoltán, a CBA Kereskedelmi Kft. beszerzési igazgatója szerint a meghívottak örömmel fogadták ezt az egyedülálló kezdeményezést.
– Ez a találkozó a CBA számára is jó lehetőség, hiszen egyszerre több gyártónak kikérhettük a véleményét a tervezett fejlesztéseinkről, akcióinkról, illetve informálódhattunk a gyártó partnereink termékinnovációiról. Üzletláncunknak is az az érdeke, hogy minél szorosabb legyen a kapcsolatunk a beszállítókkal, fontos, hogy közösen tudjunk profitálni egymás marketingaktivitásából, termékfejlesztéséből. A napi munka során nem mindig jut erre elég idő, ezért is hasznos és folytatandó ez a kezdeményezés – mondta a beszerzési igazgató.
A fórumon kiértékelték a közös nyári Magyar Termék fogyasztói nyereményjátékot, megvizsgálták, milyen hasonló aktivitásra lesz lehetőség a jövőben. Noszlopy Zoltán bemutatta a CBA és Príma display-programját, akciós kihelyezési lehetőségeit, valamint a Magyar Termék promóciós termékek disztribúciójának növelését képviselői támogatással.
A CBA folyamatosan vizsgálja a vásárlói elégedettséget is, és ez alapján fejleszti kínálatát. A legutóbbi kutatásukból az derült ki, hogy a megkérdezettek teljes mértékben meg vannak elégedve például a CBA-ban forgalmazott szárazáruval, gyümölcslével, tejjel, joghurttal, túró termékekkel, és a felvágottkínálatot is megfelelőnek tartják, ahogyan az édességek vagy gabonafélék választékát is. Sok válaszadó megemlítette, hogy ami egy háztartásba szükséges, azt megtalálja a CBA-ban. A CBA vásárlói egyébként jellemzően naponta főznek, míg a Príma-boltok vevői között sokan hetente többször. A megkérdezettek szívesen vennék a CBA saját márkás termékkörének fejlesztését, bővítését, amire a láncnak már megvannak a tervei. //
Kapcsolódó cikkeink
A PRÍMA és CBA üzletekben kapható a dubai csoki
A Vörösvár Kft. által üzemeltetett PRÍMA és CBA üzletekben kapható…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >