Magyar Termék kereskedelmi fórum a CBA-nál
Új szakmai rendezvénysorozatot indított 2018 nyarán a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a védjegyhasználói és üzletlánci partnerei közötti együttműködés fejlesztésére.
A gyártók részéről gyakran elhangzik, hogy az üzletláncoknál nem, vagy csak ritkán van lehetőség a személyes megbeszélésre. A Magyar Termék ebben is segíteni akar a védjegyhasználóinak, hogy lehetőség nyíljon a kölcsönös előnyökön alapuló együttműködések megtalálására, a jó megoldások bemutatására és a problémák megvitatására a gyártók és a kereskedők között.
A CBA fórumán az üzletlánc is
megismerhette a gyártók véleményét
A magyar üzletlánc az elsők között látta vendégül a beszállítókat egy ilyen kereskedelmi fórumon, amelyen harminc Magyar Termék védjegyhasználó gyártó vett részt, köztük olyanok is, akik még nem partnerei a CBA-nak.
Noszlopy Zoltán, a CBA Kereskedelmi Kft. beszerzési igazgatója szerint a meghívottak örömmel fogadták ezt az egyedülálló kezdeményezést.
– Ez a találkozó a CBA számára is jó lehetőség, hiszen egyszerre több gyártónak kikérhettük a véleményét a tervezett fejlesztéseinkről, akcióinkról, illetve informálódhattunk a gyártó partnereink termékinnovációiról. Üzletláncunknak is az az érdeke, hogy minél szorosabb legyen a kapcsolatunk a beszállítókkal, fontos, hogy közösen tudjunk profitálni egymás marketingaktivitásából, termékfejlesztéséből. A napi munka során nem mindig jut erre elég idő, ezért is hasznos és folytatandó ez a kezdeményezés – mondta a beszerzési igazgató.
A fórumon kiértékelték a közös nyári Magyar Termék fogyasztói nyereményjátékot, megvizsgálták, milyen hasonló aktivitásra lesz lehetőség a jövőben. Noszlopy Zoltán bemutatta a CBA és Príma display-programját, akciós kihelyezési lehetőségeit, valamint a Magyar Termék promóciós termékek disztribúciójának növelését képviselői támogatással.
A CBA folyamatosan vizsgálja a vásárlói elégedettséget is, és ez alapján fejleszti kínálatát. A legutóbbi kutatásukból az derült ki, hogy a megkérdezettek teljes mértékben meg vannak elégedve például a CBA-ban forgalmazott szárazáruval, gyümölcslével, tejjel, joghurttal, túró termékekkel, és a felvágottkínálatot is megfelelőnek tartják, ahogyan az édességek vagy gabonafélék választékát is. Sok válaszadó megemlítette, hogy ami egy háztartásba szükséges, azt megtalálja a CBA-ban. A CBA vásárlói egyébként jellemzően naponta főznek, míg a Príma-boltok vevői között sokan hetente többször. A megkérdezettek szívesen vennék a CBA saját márkás termékkörének fejlesztését, bővítését, amire a láncnak már megvannak a tervei. //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >