Magyar Termék Csomagok 75 ezer újszülött családjának
Márciustól 10 hónapon keresztül országosan 75 000 újszülött családjához jutnak el a Magyar Termék védjegyet használó kis- és középvállalatok marketingkommunikációs anyagai, termékei a Magyar Termék Csomagokkal. A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. összefogásának köszönhetően az újszülöttek családjai a nekik átadott BabaCsomagban kéthavonta más-más magyarországi vállalat termékmintáját kapják meg, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. által összeállított edukációs anyag mellett. A BabaCsomag valamennyi kórház szülészeti osztályán keresztül jut el a magyar családokhoz gyermekük születésekor. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >