Magyar Termék Csomagok 75 ezer újszülött családjának
Márciustól 10 hónapon keresztül országosan 75 000 újszülött családjához jutnak el a Magyar Termék védjegyet használó kis- és középvállalatok marketingkommunikációs anyagai, termékei a Magyar Termék Csomagokkal. A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. összefogásának köszönhetően az újszülöttek családjai a nekik átadott BabaCsomagban kéthavonta más-más magyarországi vállalat termékmintáját kapják meg, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. által összeállított edukációs anyag mellett. A BabaCsomag valamennyi kórház szülészeti osztályán keresztül jut el a magyar családokhoz gyermekük születésekor. //
Kapcsolódó cikkeink
A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi díjat vezet be a DHL az üzleti ügyfeleknek
Július 1-jétől havi díjat vezet be a DHL az online…
Tovább olvasom >Hot doggal erősít a Walmart – hat üzletében nyit gyorséttermet a Wienerschnitzel
Újabb lépést tesz a Walmart gyorséttermi kínálatának bővítésére: hat amerikai…
Tovább olvasom >Drága csemege lesz idén a meggy – történelmi mélyponton a termés
Sosem látott feszültség előzi meg az idei meggyszezont: a hazai…
Tovább olvasom >