Magyar Telekom: külön szolgáltatáscsomag az online kasszákhoz
Külön szolgáltatáscsomagot állított össze a Magyar Telekom az online adatkapcsolatra képes pénztárgépeket üzemeltető kereskedők részére – közölte a vállalat csütörtökön az MTI-vel.
A speciális szolgáltatáscsomag lehetővé teszi a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) rendszere és a pénztárgépek közötti adatkommunikációt, továbbá ügyfélszolgálati támogatást is tartalmaz.
Tájékoztatásuk szerint az engedéllyel rendelkező pénztárgépmodellek esetében a jogszabályi előírásnak megfelelő adatkommunikáció a Telekom szolgáltatáscsomagjával együtt biztosított SIM-chipekkel valósul meg. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >