Magyar szakemberekkel erősített a Diageo kelet-európai marketing csapata
Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai régióban és az orosz piacokon is.
2022 elejétől Bognár Marianna veszi át a Diageo-nál a Head of Marketing Kelet-Európa, Közel-Kelet és Észak-Afrika pozíciót, a rum, vodka és tequila kategóriákra.
Bognár Marianna idei célkitűzése a Captain Morgan rum piacrészének erősítése a fő piacokon (Oroszország, Ukrajna, Csehország, Magyarország, Románia, Baltikum), az új márkakommunikáció és innovációk bevezetése és a prémium portfólió növelése például a Diageo olyan márkáival, mint a Zacapa vagy a Pampero. Másik fókusz területe a Smirnoff vodka márkaépítése és a piacrész növelése Izraelben, Romániában és a Közel-Keleten. 14 éves munkatapasztalatát FMCG területen szerezte piacvezető multinacionális cégeknél, majd végül a Danone-tól igazolt át a Diageo csapatához.
Fejes Dóra 2021 júliusban vette át a cég legnagyobb márkáját, a Johnnie Walkert, amiért Senior Brand Managerként Kelet-Európában és Oroszországban felel.
Fejes Dóra legfontosabb feladatai közé tartozik a Johnnie Walker új kommunikációs és innovációs stratégiájának és kampányának megalkotása és végrehajtása a különböző piacokon, valamint az innovációs stratégia vezetése és megvalósítása. A Diageo brand marketing csapatához 2020-ban csatlakozott, az Asahi Breweries-től (Dréher Sörgyárak). A Diageónál töltött első egy évében senior brand managerként a sör portfólióért (Guinness, HH13, Kilkenny) volt felelős a kontinentális európai piacokon.
Rajcsits Patrik 2021 novemberében csatlakozott a céghez Senior Brand Managerként, felelősségi körébe tartozik a vállalat teljes sör portfóliójának menedzsmentje kontinentális Európában.
Rajcsits Patrik szakmai feladatai a márkamenedzsmenten túl a sör kategória további prémiumizációjára, hosszútávú stratégiájának megalkotására is kiterjed, beleértve a Guinness, HopHouse13 és Kilkenny márkák tartós marketingkommunikációjának és termékinnovációinak megalkotását kontinentális Európa szinten. A szakember a The Coca-Cola Company-tól csatlakozott a Diageo csapatához, ahol a Coca-Cola márkáért felelt Senior Brand Managerként.
Szabó Rékát 2021 júliusában nevezték ki a Baileys márka kommunikációs és innovációs stratégiájáért felelős Senior Brand Managernek.
Szabó Réka felel a Baileys márka kommunikációs stratégiájának megalkotásért és végrehajtásáért a különböző piacokon, illetve az innovációs stratégia vezetéséért és megvalósításáért. A Diageo csapatához 2020-ban 10 éves FMCG tapasztalattal csatlakozott, az első egy évben a gin portfólióért (Gordon’s, Tanqueray) volt felelős Kelet-Európában és feladatkörébe tartozott a gin portfólió stratégia kialakítása, a márkakommunikáció vezetése és az új innovációk bevezetése. A szakember az Unilever-től csatlakozott a Diageo csapatához, ahol a Dove márka stratégiájáért volt felelős.
Szanyó Bence Brand Manager felel a jövőben a cég malátawhisky portfóliójának menedzseléséért Oroszországban és a kelet-európai országokban, illetve annak kiépítéséért a fejlődő piacokon.
Szanyó Bence a portfólió menedzselése mellett az új termékek bevezetéséért, kommunikációs stratégia kialakításáért és országspecifikus megvalósításáért is felel. A szakember 2021 őszén csatlakozott a Diageo Eastern Europe csapatához, a Reckitt Benckisertől. Ezt megelőzően a Heinemann Testvéreknél szerzett manageri tapasztalatot az alkoholpiac területén.
Tóth Bálint Brand Manager 2022 januárjától a rum márkákért (Zacapa, Captain Morgan) felel Kelet-Európában és Oroszországban a kommunikációs és innovációs stratégia megalkotásának és végrehajtásának területén.
Tóth Bálint fő feladatai közé tartozik a kommunikációs stratégia megalkotása és végrehajtása a különböző piacokon, illetve az innovációs stratégia vezetése és implementálása. Az első évben a vodka (Smirnoff, Ciroc, Ketel One) és tequila (Don Julio, Casamigos) porfólióért felelt Kelet-Európában. Korábban 8 évig dolgozott marketing területen többek közt a PPG Trilak-nál majd a The Coca-Cola Company-nál.
Kapcsolódó cikkeink
Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Budapest Cocktail Week
Az italkultúra ismert és elismert szakembereit, valamint a koktélok szerelmeseit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >