Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat és innovációkat díjazza, kiemelve azon egyéneket, vállalatokat és szervezeteket, akik vezető szerepet töltenek be a szektor jövőjének alakításában. Most először nyert magyar szakember díjat ezen a megmérettetésen: Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója, akit szakmai körökben úgy ismernek, mint a vásárlói hűségprogramok egyik legszenvedélyesebb képviselőjét.
A londoni székhelyű, de magyar gyökerekkel rendelkező Antavo Loyalty Cloud, a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója. A mintegy tíz éve alapított cég olyan jelentős nemzetközi márkák hűségprogramját fejlesztette ki, mint a BMW, KFC, C&A, BrewDog vagy a Scandic Hotels. A vállalat 100 alkalmazottja a világ különböző országaiból dolgozik, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök pedig Magyarországon végzik munkájukat.
Az International Loyalty Award zsűrije nemcsak az Antavo elképesztő sikere miatt választotta a magyar szakembert az Év emberének, hanem azért is, mert Zsuzsa fáradhatatlan munkája egy egész iparág növekedését segíti elő. Az vállalat minden évben összeállít egy globális tanulmányt a hűségprogramok szektoráról: az iparági trendeket bemutató Global Customer Loyalty Report a marketinges és hűségprogram-szakemberek legmegbízhatóbb forrása, amelyet idén már 5000 ember töltött le a januári megjelenés óta, ami a szektorban rekordteljesítménynek számít.
„Nagy megtiszteltetés, hogy én kaptam ezt a rangos nemzetközi díjat. Az „Év Embere” elismerés egyrészt azért fontos nekem, mert bizonyítja, hogy kemény munkával és szenvedéllyel egy kicsi startupból piacvezető, globális szolgáltatóvá lehet válni. A mindennapjaink úgy telnek, hogy globális cégeknek szolgáltatunk egy szoftvert, és közben mindenki a saját otthonából dolgozik – igaz megtartottunk egy irodát Szegeden. Ez egy nagyszerű élet, és családbarát is: nemzetközi piacon, technológiában, nőként, édesanyaként élni és dolgozni.”
– mondta el a díj kapcsán Kecsmár Zsuzsa.
„Az Antavo 2022-re 100-szoros értéknövekedést ért el az első befektetési körünkhöz képest. Ekkor 4 milliárd forintos befektetési kört zártunk. A növekedésünk egyik alappillére az edukáció és a szemléletformálás: mélyen hiszünk abban, hogy a vásárlókat nem csupán a kedvezmények vagy ajándékok érdeklik és az érzelmi alapon nyugvó hűségprogramok nemcsak a cégek sikeréhez, hanem a fenntarthatósághoz is hozzájárulnak. Egy olyan világban, ahol jót tenni minden eddiginél többet jelent az embereknek, az innovatív hűségprogramokkal a vásárlók a vállalkozások partnerévé válhatnak: jutalmat kaphatnak az olyan életmódbeli szokásaikért, mint például az újrahasznosítás, az adományozás, vagy az aktív, egészséges életmód.”
– tette hozzá.
Kecsmár Zsuzsa néhány éve szerepelt a Forbes „100 Successful European Female Founders in Technology” listáján. Férjével, Kecsmár Attila ügyvezetővel és másik két társalapítójukkal Csarnai Gáborral és Nemes Andrással, illetve nemzetközi menedzsmentjükkel több mint egy évtizede vezetik a vállalkozásukat. Szegeden él, három gyermeke van.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenezer adag törődés: az Élelmiszerbank és egy budapesti partiszervíz cég összefogásával új szintre lépett az ételmentés Magyarországon
2024. november 20-án elérte a negyvenezredik adagot a Magyar Élelmiszerbank…
Tovább olvasom >Szájápolás felsőfokon
A szájápolás jelentősége folyamatosan nő, ahogy a fogyasztók egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >