Magyar szakember kerül a Danone hazai leányvállalatának élére
2018. novemberétől Buzási Dániel veszi át a Danone Magyarország Kft. cégvezetői feladatait. A magyar szakember közel húsz éves szakmai múltja során Magyarországon és a nemzetközi üzleti életben is számos területen kipróbálta már magát.
Buzási szakmai pályafutását 1999-ben a British American Tobacco magyar leányvállalatánál kezdte, ahol számos kereskedelmi és marketing pozíció betöltését követően, 2008-tól kereskedelmi igazgatói feladatokat látott el. A BAT Hungarynál eltöltött évek után az Astra Zeneca regionális disztribúciós igazgatójaként dolgozott 2013-ig, ahol egy országokon átívelő, hatékony gyógyszerelosztási rendszer létrehozását vezényelte le a közép-európai, skandináv és orosz piacok számára.
A gyógyszeripari kitérőt követően visszatért a British American Tobacco-hoz és a cég londoni központjában kezdett dolgozni, mint regionális kereskedelmi igazgató, ahol a cég afrikai, közel-keleti és orosz piacainak kereskedelmi- és piacra jutási stratégiájáért felelt. Ezt követően a cég globális márkastratégiai igazgatójává lépett elő, ebben a minőségében pedig olyan neves márkák világszintű megújítását irányította, mint a Dunhill, a Kent, a Lucky Strike vagy a Pall Mall.
A Londonban töltött évek után a hazaköltözés mellett döntött és egy teljesen új szerepben próbálta ki magát: az elmúlt másfél évben Magyaroroszág egyik vezető PR és kommunikációs ügynökségét, az Uniomediát irányította.
A Danone hazai vezetőjeként Buzási Dániel fő feladata a vállalat magyarországi piacvezető pozíciójának megerősítése, illetve új piaci lehetőségek sikeres kiaknázása lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >