Magyar szakember kerül a Danone hazai leányvállalatának élére
2018. novemberétől Buzási Dániel veszi át a Danone Magyarország Kft. cégvezetői feladatait. A magyar szakember közel húsz éves szakmai múltja során Magyarországon és a nemzetközi üzleti életben is számos területen kipróbálta már magát.
Buzási szakmai pályafutását 1999-ben a British American Tobacco magyar leányvállalatánál kezdte, ahol számos kereskedelmi és marketing pozíció betöltését követően, 2008-tól kereskedelmi igazgatói feladatokat látott el. A BAT Hungarynál eltöltött évek után az Astra Zeneca regionális disztribúciós igazgatójaként dolgozott 2013-ig, ahol egy országokon átívelő, hatékony gyógyszerelosztási rendszer létrehozását vezényelte le a közép-európai, skandináv és orosz piacok számára.
A gyógyszeripari kitérőt követően visszatért a British American Tobacco-hoz és a cég londoni központjában kezdett dolgozni, mint regionális kereskedelmi igazgató, ahol a cég afrikai, közel-keleti és orosz piacainak kereskedelmi- és piacra jutási stratégiájáért felelt. Ezt követően a cég globális márkastratégiai igazgatójává lépett elő, ebben a minőségében pedig olyan neves márkák világszintű megújítását irányította, mint a Dunhill, a Kent, a Lucky Strike vagy a Pall Mall.
A Londonban töltött évek után a hazaköltözés mellett döntött és egy teljesen új szerepben próbálta ki magát: az elmúlt másfél évben Magyaroroszág egyik vezető PR és kommunikációs ügynökségét, az Uniomediát irányította.
A Danone hazai vezetőjeként Buzási Dániel fő feladata a vállalat magyarországi piacvezető pozíciójának megerősítése, illetve új piaci lehetőségek sikeres kiaknázása lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Új stratégiát hirdetett és a tudományosan megalapozott egészségügyi küldetésre koncentrál a Danone vezérigazgatója
Fordulóponthoz érkezett az élelmiszeripar, ezért a Danone SA a 2025-28-as…
Tovább olvasom >Partnerekkel növelné a precíziós fermentáció alkalmazásának mértékét a francia Danone
Az Activia márka tulajdonosa azt reméli, hogy a most bejelentett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >