Magyar szakember kerül a Danone hazai leányvállalatának élére
2018. novemberétől Buzási Dániel veszi át a Danone Magyarország Kft. cégvezetői feladatait. A magyar szakember közel húsz éves szakmai múltja során Magyarországon és a nemzetközi üzleti életben is számos területen kipróbálta már magát.
Buzási szakmai pályafutását 1999-ben a British American Tobacco magyar leányvállalatánál kezdte, ahol számos kereskedelmi és marketing pozíció betöltését követően, 2008-tól kereskedelmi igazgatói feladatokat látott el. A BAT Hungarynál eltöltött évek után az Astra Zeneca regionális disztribúciós igazgatójaként dolgozott 2013-ig, ahol egy országokon átívelő, hatékony gyógyszerelosztási rendszer létrehozását vezényelte le a közép-európai, skandináv és orosz piacok számára.
A gyógyszeripari kitérőt követően visszatért a British American Tobacco-hoz és a cég londoni központjában kezdett dolgozni, mint regionális kereskedelmi igazgató, ahol a cég afrikai, közel-keleti és orosz piacainak kereskedelmi- és piacra jutási stratégiájáért felelt. Ezt követően a cég globális márkastratégiai igazgatójává lépett elő, ebben a minőségében pedig olyan neves márkák világszintű megújítását irányította, mint a Dunhill, a Kent, a Lucky Strike vagy a Pall Mall.
A Londonban töltött évek után a hazaköltözés mellett döntött és egy teljesen új szerepben próbálta ki magát: az elmúlt másfél évben Magyaroroszág egyik vezető PR és kommunikációs ügynökségét, az Uniomediát irányította.
A Danone hazai vezetőjeként Buzási Dániel fő feladata a vállalat magyarországi piacvezető pozíciójának megerősítése, illetve új piaci lehetőségek sikeres kiaknázása lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >