Magyar szakember a Friesland UK marketingigazgatója
Magyar szakember veszi át a marketingigazgatói pozíciót a FrieslandCampina angol leányvállalatának központjában. Nyeste-Kállay Dániel új pozíciójában az angliai leányvállalat felsővezetőjeként a teljes brandmarketing tevékenységért felel majd.
2022 októberétől Nyeste-Kállay Dániel veszi át a marketingigazgatói pozíciót a FrieslandCampina-nak, a világ egyik legnagyobb tejipari vállalatának az Egyesült Királyságért és Írországért felelős leányvállalatánál. Nyeste-Kállay kinevezésében jelentős szerepet játszott az a sikeres szakmai munka, amelynek során két olyan nagy tradícióval rendelkező hazai márka, mint a Pöttyös és a Milli erős piacvezető pozíciót ért el az elmúlt évtizedben. A karrierjét Egyesület Királyságban folytató vezető 19 éve dolgozik a vállalatnál, 2011 óta tölti be a FrieslandCampina Hungária Zrt marketingigazgatói pozícióját, ezt megelőzően különböző marketingvezetői pozíciókban dolgozott, 2016 és 2018 között pedig értékesítési igazgatóként bővítette tapasztalatát. A hazai leányvállalat által gyártott és forgalmazott hazai és nemzetközi márkák, mint a Pöttyös, Milli, Landliebe, Completa és Frico jelentős üzleti és piaci sikereihez az elmúlt évtizedben a magyar szakember munkája jelentősen hozzájárult.
Széleskörű tapasztalattal rendelkezik
Nyeste-Kállay Dániel a Kraft Jacob Suchard vállalatnál kezdte a pályát, majd Senior Brand Managerként folytatta a Heineken hazai leányvállalatánál. Ezt követően került a mai FrieslandCampina Hungária Zrt.-hez, ahol szinte minden fontos marketinges és értékesítési pozícióban tapasztalatot szerzett.
– Szakmai felfogásom szerint a brand-érték és az üzleti eredmény nem létezhet egymás nélkül. Magamra mindig erős marketingszemlélettel rendelkező üzletemberként tekintettem. A Magyarország legkedveltebb márkái közé tartozó Pöttyöst és Millit úgy építettük fel, hogy folyamatos fejlődésük közben a mögöttük álló vállalat jelentős átalakuláson ment keresztül – mondta a kinevezése kapcsán Nyeste-Kállay Dániel, aki 2022 októberétől tölti be a Friesland UK&I marketingigazgatói pozícióját.
Tradíció és modernitás
A Pöttyös és a Milli a folyamatos innovációnak köszönhetően rendkívül széles és egyre gazdagodó választékot kínál a fogyasztóknak a feldolgozott tejtermékek, többek között túró alapú desszertek és snackek, szendvicskrémek, tejszínek, tejalapú italok gyártásában és forgalmazásában. A magyar tejtermelők minőségi alapanyagára és fél évszázados tradícióra építve több millió magyar fogyasztó élvezi a magas hozzáadott értékű termékkínálatot.
– Biztos vagyok abban, hogy Nyeste-Kállay Dániel elkötelezett szakmai munkájával és értékközpontú szemléletével az Egyesült Királyság piacán is sikeres, üzleti értéket teremtő munkát végez majd. Köszönjük az eddigi munkáját és további sok sikert kívánok neki a nemzetközi színtéren – mondta a szakember új pozíciójában történő munkakezdése alkalmából Szautner Péter, a FrieslandCampina Hungária Zrt. vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Szeretik a britek az alacsony alkoholtartalmú sört
Friss adatok szerint az Egyesült Királyság lett az egyik leggyorsabban…
Tovább olvasom >Írországban a Heineken Irelandhez kerül a Molson Coors sörmárkák fogalmazási joga
Megállapodott a Heineken Ireland a Molson Coors sörmárkák írországi forgalmazási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >