Magyar szakember a Friesland UK marketingigazgatója
Magyar szakember veszi át a marketingigazgatói pozíciót a FrieslandCampina angol leányvállalatának központjában. Nyeste-Kállay Dániel új pozíciójában az angliai leányvállalat felsővezetőjeként a teljes brandmarketing tevékenységért felel majd.

Nyeste-Kállay Dániel marketingvezető, FrieslandCampina UK&I
2022 októberétől Nyeste-Kállay Dániel veszi át a marketingigazgatói pozíciót a FrieslandCampina-nak, a világ egyik legnagyobb tejipari vállalatának az Egyesült Királyságért és Írországért felelős leányvállalatánál. Nyeste-Kállay kinevezésében jelentős szerepet játszott az a sikeres szakmai munka, amelynek során két olyan nagy tradícióval rendelkező hazai márka, mint a Pöttyös és a Milli erős piacvezető pozíciót ért el az elmúlt évtizedben. A karrierjét Egyesület Királyságban folytató vezető 19 éve dolgozik a vállalatnál, 2011 óta tölti be a FrieslandCampina Hungária Zrt marketingigazgatói pozícióját, ezt megelőzően különböző marketingvezetői pozíciókban dolgozott, 2016 és 2018 között pedig értékesítési igazgatóként bővítette tapasztalatát. A hazai leányvállalat által gyártott és forgalmazott hazai és nemzetközi márkák, mint a Pöttyös, Milli, Landliebe, Completa és Frico jelentős üzleti és piaci sikereihez az elmúlt évtizedben a magyar szakember munkája jelentősen hozzájárult.
Széleskörű tapasztalattal rendelkezik
Nyeste-Kállay Dániel a Kraft Jacob Suchard vállalatnál kezdte a pályát, majd Senior Brand Managerként folytatta a Heineken hazai leányvállalatánál. Ezt követően került a mai FrieslandCampina Hungária Zrt.-hez, ahol szinte minden fontos marketinges és értékesítési pozícióban tapasztalatot szerzett.
– Szakmai felfogásom szerint a brand-érték és az üzleti eredmény nem létezhet egymás nélkül. Magamra mindig erős marketingszemlélettel rendelkező üzletemberként tekintettem. A Magyarország legkedveltebb márkái közé tartozó Pöttyöst és Millit úgy építettük fel, hogy folyamatos fejlődésük közben a mögöttük álló vállalat jelentős átalakuláson ment keresztül – mondta a kinevezése kapcsán Nyeste-Kállay Dániel, aki 2022 októberétől tölti be a Friesland UK&I marketingigazgatói pozícióját.
Tradíció és modernitás
A Pöttyös és a Milli a folyamatos innovációnak köszönhetően rendkívül széles és egyre gazdagodó választékot kínál a fogyasztóknak a feldolgozott tejtermékek, többek között túró alapú desszertek és snackek, szendvicskrémek, tejszínek, tejalapú italok gyártásában és forgalmazásában. A magyar tejtermelők minőségi alapanyagára és fél évszázados tradícióra építve több millió magyar fogyasztó élvezi a magas hozzáadott értékű termékkínálatot.
– Biztos vagyok abban, hogy Nyeste-Kállay Dániel elkötelezett szakmai munkájával és értékközpontú szemléletével az Egyesült Királyság piacán is sikeres, üzleti értéket teremtő munkát végez majd. Köszönjük az eddigi munkáját és további sok sikert kívánok neki a nemzetközi színtéren – mondta a szakember új pozíciójában történő munkakezdése alkalmából Szautner Péter, a FrieslandCampina Hungária Zrt. vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Tovább erősíti vezető pozícióját az alkoholmentes sörök piacán a Heineken
Stabil növekedést ért el a Heineken 2024-ben, főként az alkoholmentes…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az eurózóna gazdaságának növekedése héthavi csúcsra gyorsult márciusban
Hét hónapja a leggyorsabb ütemű volt az euróövezet gazdasági növekedése…
Tovább olvasom >Joy bácsi, a kínai vendéglátós, aki száz étteremmel formálta át Magyarország gasztrotérképét
Cao Cseng Jin, vagy ahogy Szegeden és országszerte sokan ismerik,…
Tovább olvasom >Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >