Magyar startupokkal népszerűsíti az innovációt a nemzeti kereskedőház Párizsban
Magyar startupokkal népszerűsíti a Magyar Nemzeti Kereskedőház a visegrádi négyek (V4) és ezen belül Magyarország innovációs és üzleti környezetét, valamint a régióban rejlő lehetőségeket Párizsban, a Future en Seine eseményen – közölte a kereskedőház az MTI-vel.
A közlemény szerint Európa egyik legnagyobb, digitális innovációra, smart megoldásokra és kreatív iparra fókuszáló szakmai rendezvényén három – Route4U, a Sparkon.io, a PocketGuide – magyar startup mutatkozik be június 8. és 10. között a francia fővárosban.
A kereskedőház a rendezvényen egy panelbeszélgetést is szervezett, amelyen az európai befektetők, iparági szereplők és döntéshozók ismerhették meg a V4-ek innovációs törekvéseit és a mintegy 65 milliós piacban rejlő üzleti lehetőséget. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
SIAL: fókuszban a fenntartható élvezet
A globális élelmiszeripar legfontosabb eseménye minden páros évben a SIAL,…
Tovább olvasom >Az Olimpia alkalmából megnyitotta első saját üzletét a Birkenstock Franciaországban
A kétszintes üzletben helyet kap egy közösségi események számára elérhető…
Tovább olvasom >Szorosabb gazdasági és turisztikai partnerségre számíthatunk Montenegróval
Montenegró Magyarország számára kiemelten fontos partner, és a magyar kormány…
Tovább olvasom >További cikkeink
IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >