Magyar startupokkal népszerűsíti az innovációt a nemzeti kereskedőház Párizsban
Magyar startupokkal népszerűsíti a Magyar Nemzeti Kereskedőház a visegrádi négyek (V4) és ezen belül Magyarország innovációs és üzleti környezetét, valamint a régióban rejlő lehetőségeket Párizsban, a Future en Seine eseményen – közölte a kereskedőház az MTI-vel.
A közlemény szerint Európa egyik legnagyobb, digitális innovációra, smart megoldásokra és kreatív iparra fókuszáló szakmai rendezvényén három – Route4U, a Sparkon.io, a PocketGuide – magyar startup mutatkozik be június 8. és 10. között a francia fővárosban.
A kereskedőház a rendezvényen egy panelbeszélgetést is szervezett, amelyen az európai befektetők, iparági szereplők és döntéshozók ismerhették meg a V4-ek innovációs törekvéseit és a mintegy 65 milliós piacban rejlő üzleti lehetőséget. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Szorosabb gazdasági és turisztikai partnerségre számíthatunk Montenegróval
Montenegró Magyarország számára kiemelten fontos partner, és a magyar kormány…
Tovább olvasom >Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a külkereskedelem?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Befejezi működését Párizsban a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway bezárja házhozszállítási szolgáltatását Párizsban, és e…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >