Magyar sikertörténet a multik világában
Balogh Levente A Szentkirályi-titok című könyve érdekes olvasmánynak ígérkezik. Magyarország híres ásványvízgyártójának tulajdonos-ügyvezetője könyv formájában tárja az olvasók elé az elmúlt évtizedek leglátványosabb magyar márkasikerének történetét. Az egykori élsportoló dzsúdóbajnok üzletember kötetében őszintén vall sikerről, kudarcról, szerencséről és küzdeni tudásról, miközben kirajzolódik a szerző portréja is.
Az utóbbi száz év talán leglátványosabb magyar márkasikerének titka tárul fel a kötetben, miközben kirajzolódik Balogh Levente árnyalt portréja is. Az üzletember szerint a külföldön is elismert magyar ásványvíz sikerének megfejtése nem hétpecsétes titok, így könyvében őszintén vall sikerről, kudarcról, szerencséről és küzdeni tudásról. Kiderül, hogy a már most, sokak által élő legendának tekintett Szentkirályi több mint látványos sikersztori – példaértékű a hazai vállalkozások és vállalkozók számára, közös büszkeségünk itthon és külföldön.
A szerző maga így nyilatkozik könyvéről: „Édesapámat „Vízfakasztóként” emlegették… Jómagam egyszerű üzletember vagyok, aki most e kötetben arra vállalkozott, hogy elárulja a Szentkirályi ásványvíz rendkívüli sikerének titkát, és azt, miként vált egy ízig-vérig magyar márka a legnagyobb multikat is megelőzve piacvezetővé a hazai ásványvízpiacon. Tizennyolcszoros országos dzsúdóbajnokból lett cégvezetőként idézem fel e siker történetét, elárulom a márkaépítés kulisszatitkait, beszámolok a multinacionális vállalatokkal vívott küzdelmeimről, és arról, hogyan élek egy jelentős hazai vállalat tulajdonosaként.”
Krizsó Szilvia Pulitzer-emlékdíjas újságíró és műsorvezető mellett részt vett a könyvbemutatón dr. Szirmai Péter, a Budapesti Corvinus Egyetem docense is, aki szerint „Balogh Levente könyve arról szól, hogy az egyszeri szegénylegény elindul szerencsét próbálni, összefog a négy őselem egyikével, a vízzel, és a víz tisztaságához, csillogásához hozzáteszi saját energiáit, hitét, így legyőzi a nagy riválisok sárkányait, majd büszkén kiáltja világgá sikereit”.
A Szentkirályi-titok érdekes olvasmányt ígér mindazoknak, akik szeretnének többet megtudni e kiváló hazai márkáról vagy szívesen olvasnak honi sikertörténetekről. A szerző továbbá a marketing területen tevékenykedőknek, a magyar vállalkozóknak, valamint azoknak a diákoknak ajánlja, akik tanulmányaik során hasznát veszik a gyakorlati példáknak.
A kötet 2 990 forintos áron júniustól kapható az ország nagyobb könyvesboltjaiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >ProVeg: Németországban a Lidl kínálja a legkedvezőbb árú vegán kosarat
Az árparitás egy évvel ezelőtti bevezetését követően most a német…
Tovább olvasom >