Magyar sikert aratott a Mirelite-Mirsa a SIAL kiállításon
A Trade Magazin, mint a 30 országot magába foglaló, nemzetközi SIAL d'Or zsűri tagja, két évente biztosítani tudja partnerei számára, hogy a SIAL kiállításhoz kapcsolódó nemzetközi termékversenyben magyar termékek is szerepelhessenek.
Idén 9 kategóriában indultak magyar termékek. A hazai fordulót megnyert 9 kategórinyertest májusban már a nemzetközi zsűri véleményezte Párizsban, ahol a Trade magazin képviselője személyesen prezentálta a termékeket a másik 29 ország képviselőjének.
A párizsi megmérettetésen a magyar termékek közül a Mirelite-Mirsa fagyasztott medvehagyma termékét találata a leginnovatívabbnak a zsűri és ezzel elnyerte a Sial d’Or Magyarország 2010 Díjat (Country Awards). A díjat Párizsban Losó József , a Mirelite-Mirsa vezérigazgatója vette át ünnepélyes keretek között a kiállítás első napján megtartott díjátadó ceremónián.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >