Magyar sikert aratott a Mirelite-Mirsa a SIAL kiállításon
A Trade Magazin, mint a 30 országot magába foglaló, nemzetközi SIAL d'Or zsűri tagja, két évente biztosítani tudja partnerei számára, hogy a SIAL kiállításhoz kapcsolódó nemzetközi termékversenyben magyar termékek is szerepelhessenek.
Idén 9 kategóriában indultak magyar termékek. A hazai fordulót megnyert 9 kategórinyertest májusban már a nemzetközi zsűri véleményezte Párizsban, ahol a Trade magazin képviselője személyesen prezentálta a termékeket a másik 29 ország képviselőjének.
A párizsi megmérettetésen a magyar termékek közül a Mirelite-Mirsa fagyasztott medvehagyma termékét találata a leginnovatívabbnak a zsűri és ezzel elnyerte a Sial d’Or Magyarország 2010 Díjat (Country Awards). A díjat Párizsban Losó József , a Mirelite-Mirsa vezérigazgatója vette át ünnepélyes keretek között a kiállítás első napján megtartott díjátadó ceremónián.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >