Magyar sikert aratott a Mirelite-Mirsa a SIAL kiállításon
A Trade Magazin, mint a 30 országot magába foglaló, nemzetközi SIAL d'Or zsűri tagja, két évente biztosítani tudja partnerei számára, hogy a SIAL kiállításhoz kapcsolódó nemzetközi termékversenyben magyar termékek is szerepelhessenek.
Idén 9 kategóriában indultak magyar termékek. A hazai fordulót megnyert 9 kategórinyertest májusban már a nemzetközi zsűri véleményezte Párizsban, ahol a Trade magazin képviselője személyesen prezentálta a termékeket a másik 29 ország képviselőjének.
A párizsi megmérettetésen a magyar termékek közül a Mirelite-Mirsa fagyasztott medvehagyma termékét találata a leginnovatívabbnak a zsűri és ezzel elnyerte a Sial d’Or Magyarország 2010 Díjat (Country Awards). A díjat Párizsban Losó József , a Mirelite-Mirsa vezérigazgatója vette át ünnepélyes keretek között a kiállítás első napján megtartott díjátadó ceremónián.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Több mint ezermilliárd forintot kapnak a magyarok
Az elmúlt hónapokban a Prémium Magyar Állampapír (PMÁP) a lakossági…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >A Borsodi Sörgyár és a Hydro Fehérvár AV19 lettek az Év Sportmarketing Nagykövetei
Március 5-én, szerdán a DIGITAL FORUM keretében adták át a…
Tovább olvasom >