Magyar sikert aratott a Mirelite-Mirsa a SIAL kiállításon
A Trade Magazin, mint a 30 országot magába foglaló, nemzetközi SIAL d'Or zsűri tagja, két évente biztosítani tudja partnerei számára, hogy a SIAL kiállításhoz kapcsolódó nemzetközi termékversenyben magyar termékek is szerepelhessenek.
Idén 9 kategóriában indultak magyar termékek. A hazai fordulót megnyert 9 kategórinyertest májusban már a nemzetközi zsűri véleményezte Párizsban, ahol a Trade magazin képviselője személyesen prezentálta a termékeket a másik 29 ország képviselőjének.
A párizsi megmérettetésen a magyar termékek közül a Mirelite-Mirsa fagyasztott medvehagyma termékét találata a leginnovatívabbnak a zsűri és ezzel elnyerte a Sial d’Or Magyarország 2010 Díjat (Country Awards). A díjat Párizsban Losó József , a Mirelite-Mirsa vezérigazgatója vette át ünnepélyes keretek között a kiállítás első napján megtartott díjátadó ceremónián.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >