Magyar régiós vezetőt nevezett ki a Mastercard
2018 januártól Romvári Frigyes a Mastercard régiós ügyfélkapcsolati igazgatójaként folytatja munkáját, ezen belül kiemelt feladata lesz a fizetéstechnológiai cég és az OTP Bank régiós kapcsolatának támogatása.
Az OTP Bank, amellett, hogy fizetési innovációs tevékenysége is jelentős, Magyarországgal együtt 9 országban van jelen kártyakibocsátó és elfogadói oldalon. Ezért a Mastercard és az OTP Bank kapcsolatának ápolása régiós szinten is kiemelten fontos – ezt a feladatot látja el Romvári Frigyes január 1-től. Kiemelt feladata, hogy segítse az olyan fizetési innovációk és technológiák térnyerését, mint az egyérintéses fizetési megoldások vagy a mobilfizetés. //
Romvári Frigyes
ügyfélkapcsolati igazgató
Mastercard
Kapcsolódó cikkeink
Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >