Magyar piacra lépett a Palletways nemzetközi árufuvarozó cég
A raklapos áruszállításra szakosodott Palletways nemzetközi árufuvarozó vállalat 13 logisztikai szolgáltató összekapcsolásával felépítette magyarországi hálózatát, a fő elosztó központot Biatorbágyon alakították ki, és fontos szerepet szánnak az ország különböző területein elhelyezkedő regionális központoknak is – közölte a cég az MTI-vel.
fotó: palletways.com
Az októbertől Magyarországon is fuvarozó vállalat a magyarországi üzleti tervben nyereséggel számol a piacra lépést követő egy éven belül. A tervek szerint a kezdeti időszakban napi 500 raklapot szállítanak, amelyhez 15 szállítmányozó partnervállalatot vonnak be, a későbbiekben maximum 17-18 partnerrel dolgoznának, naponta 600-900 raklapot továbbítanának – közölte a Palletways.
A tájékoztatás szerint a magyar piacra lépéshez félmillió euró tőkét fektettek be, infrastruktúrájuk napi 1000 raklap kezelését teszi lehetővé, ami gyorsan fejleszthető az igények alapján.
A magyarországi hálózat a belföldi fuvarozás mellett bekapcsolódott a vállalat 24 országot lefedő nemzetközi hálózatába.
A Palletways céget a dél-afriakai Imperial Logistics International alapította az Egyesült Királyságban 1994-ben, 400 depóval és 20 központi elosztó raktárral rendelkezik, Európa-szerte több mint húsz országban végez áruterítő szolgáltatást.
Az Imperial Logistics 50 országban, több mint 30 ezer alkalmazottal dolgozik főként Európában és Afrikában, a cégcsoport fuvarozási, raktározási és disztribúciós tevékenységet végez, logisztikai-hálózatot üzemeltet, továbbá nemzetközi szállítmányozási téren is egyre növekvő szerepet tölt be a világon.
Az Imperial Logistics dél-afrikai anyacég tavaly 46,2 milliárd rand bevételt ért el a 2016. évi 42 milliárd rand után, a kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménye (Ebidta) 2017-ben 3,6 milliárd rand, 2016-ban 3,5 milliárd rand volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a házhoz szállításban: átvételi kódot vezet be a GLS
A házhoz szállítás kényelmét és biztonságát egyszerre növeli a GLS…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerzett a Waberer’s a Pannon-Busz-Rent Kft.-ben
A Waberer’s International Nyrt. megjelent a személyszállítási piacon, miután 51…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >