Magyar piacon a szlovák legenda
Májustól a hazai kereskedelemben is kapható a Kofola üdítő.– A frissítő ízű üdítőital Szlovákiában a világ legerősebb márkáját jelentősen leelőzte, és Csehországban is komoly kihívást jelent versenytársainak. Reméljük, hogy különleges ízével belopja magát a magyar fogyasztók szívébe – mondta egy sajtótájékoztatón Bózsik András Pál, a Kofola Zrt. marketingvezetője.
A Kofola már négy évtizede egyike a legismertebb, és egyúttal legkedveltebb márkáknak a cseh és szlovák alkoholmentes üdítőitalok között. Szlovákiában az elmúlt években töretlenül növekedett, jelenleg a kólaízű üdítők piacának 30 százalékát tudhatja magáénak. Példátlan sikerét elsősorban egyedi, frissebb ízének, helyi kultuszának és közvetlen, társasági imázsának köszönheti.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >