Magyar piacon a szlovák legenda
Májustól a hazai kereskedelemben is kapható a Kofola üdítő.– A frissítő ízű üdítőital Szlovákiában a világ legerősebb márkáját jelentősen leelőzte, és Csehországban is komoly kihívást jelent versenytársainak. Reméljük, hogy különleges ízével belopja magát a magyar fogyasztók szívébe – mondta egy sajtótájékoztatón Bózsik András Pál, a Kofola Zrt. marketingvezetője.
A Kofola már négy évtizede egyike a legismertebb, és egyúttal legkedveltebb márkáknak a cseh és szlovák alkoholmentes üdítőitalok között. Szlovákiában az elmúlt években töretlenül növekedett, jelenleg a kólaízű üdítők piacának 30 százalékát tudhatja magáénak. Példátlan sikerét elsősorban egyedi, frissebb ízének, helyi kultuszának és közvetlen, társasági imázsának köszönheti.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo Immun+ epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g
A Mizo Immun+ új, limitált kiadású epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g…
Tovább olvasom >A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >Mizo banános-csoki ízű tej 450 ml
A Mizo új, limitált kiadású, banános-csoki ízű tej 450 ml kiszerelésben,…
Tovább olvasom >