Magyar paradicsom és paprika a PENNY polcain
Kiváló minőségű, hazai paradicsom és paprika várja az PENNY üzleteiben a vásárlókat, ezzel a lépéssel is tovább erősítve a vállalat elkötelezettségét a magyar agrárium támogatása iránt.
Március 16-tól, négy termékkategóriában, kizárólag magyar forrásból származó zöldségek érkeznek a PENNY raktáraiba, valamint üzleteibe. A lédig fürtös paradicsom és TV paprika, valamint a darabos hegyes erős- és lecsópaprika kínálat így, egyedülálló módon, teljes mértékben hazai eredetű a PENNY-ben.
“A polcainkon található, kiváló minőségű, magyar paradicsom és paprika kínálat büszkeséggel tölti el a PENNY Magyarország csapatát, hiszen folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, amelyekkel hozzájárulhatunk a hazai agrárium támogatásához. Az értékesítési lánc rövidítése és a fenntartható, helyi élelmiszertermelés támogatása, az átláthatóság és minőség melletti elkötelezettségünk fontos részei, így örülünk, hogy ilyen remek, hazai beszállító partnerekkel együttműködve tudjuk kiszolgálni a vásárlóinkat ebben az időszakban.”
– nyilatkozott Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A szezon beköszöntével az olyan klasszikus kedvencek, mint a lecsó, a töltött paprika, a sült paradicsom krémleves, vagy csak a húsvéti hidegtál kísérői most mind magyar eredetű zöldségekből készülhetnek. Ráadásul a PENNY heti akcióinak és a hűségprogramnak köszönhetően akár 40%-kal kedvezőbb áron bonyolíthatják le az ünnepi nagybevásárlást a fogyasztók.
Nemcsak a frissárú kategóriában erős a hazai elköteleződés
A megújult Sissy a PENNY legnépszerűbb sajátmárkás termékcsaládja, a vásárlók már 27 éve élvezhetik megbízható, minőségi tejtermékeit. Az árucikkek mindegyike Magyar Termék védjeggyel ellátott, tehát kizárólag hazai gazdaságokból kerül a boltokba. Emellett az üzletekben megtalálható húskészítmények több mint 70%-a magyarországi üzemekből származik.
Kapcsolódó cikkeink
Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >