Magyar paradicsom és paprika a PENNY polcain
Kiváló minőségű, hazai paradicsom és paprika várja az PENNY üzleteiben a vásárlókat, ezzel a lépéssel is tovább erősítve a vállalat elkötelezettségét a magyar agrárium támogatása iránt.
Március 16-tól, négy termékkategóriában, kizárólag magyar forrásból származó zöldségek érkeznek a PENNY raktáraiba, valamint üzleteibe. A lédig fürtös paradicsom és TV paprika, valamint a darabos hegyes erős- és lecsópaprika kínálat így, egyedülálló módon, teljes mértékben hazai eredetű a PENNY-ben.
“A polcainkon található, kiváló minőségű, magyar paradicsom és paprika kínálat büszkeséggel tölti el a PENNY Magyarország csapatát, hiszen folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, amelyekkel hozzájárulhatunk a hazai agrárium támogatásához. Az értékesítési lánc rövidítése és a fenntartható, helyi élelmiszertermelés támogatása, az átláthatóság és minőség melletti elkötelezettségünk fontos részei, így örülünk, hogy ilyen remek, hazai beszállító partnerekkel együttműködve tudjuk kiszolgálni a vásárlóinkat ebben az időszakban.”
– nyilatkozott Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A szezon beköszöntével az olyan klasszikus kedvencek, mint a lecsó, a töltött paprika, a sült paradicsom krémleves, vagy csak a húsvéti hidegtál kísérői most mind magyar eredetű zöldségekből készülhetnek. Ráadásul a PENNY heti akcióinak és a hűségprogramnak köszönhetően akár 40%-kal kedvezőbb áron bonyolíthatják le az ünnepi nagybevásárlást a fogyasztók.
Nemcsak a frissárú kategóriában erős a hazai elköteleződés
A megújult Sissy a PENNY legnépszerűbb sajátmárkás termékcsaládja, a vásárlók már 27 éve élvezhetik megbízható, minőségi tejtermékeit. Az árucikkek mindegyike Magyar Termék védjeggyel ellátott, tehát kizárólag hazai gazdaságokból kerül a boltokba. Emellett az üzletekben megtalálható húskészítmények több mint 70%-a magyarországi üzemekből származik.
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Már fillérekért elérhető a csemegekukorica
2024 egyértelműen az időjárás és piaci változások éve a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >