Magyar paradicsom és paprika a PENNY polcain
Kiváló minőségű, hazai paradicsom és paprika várja az PENNY üzleteiben a vásárlókat, ezzel a lépéssel is tovább erősítve a vállalat elkötelezettségét a magyar agrárium támogatása iránt.
Március 16-tól, négy termékkategóriában, kizárólag magyar forrásból származó zöldségek érkeznek a PENNY raktáraiba, valamint üzleteibe. A lédig fürtös paradicsom és TV paprika, valamint a darabos hegyes erős- és lecsópaprika kínálat így, egyedülálló módon, teljes mértékben hazai eredetű a PENNY-ben.
“A polcainkon található, kiváló minőségű, magyar paradicsom és paprika kínálat büszkeséggel tölti el a PENNY Magyarország csapatát, hiszen folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, amelyekkel hozzájárulhatunk a hazai agrárium támogatásához. Az értékesítési lánc rövidítése és a fenntartható, helyi élelmiszertermelés támogatása, az átláthatóság és minőség melletti elkötelezettségünk fontos részei, így örülünk, hogy ilyen remek, hazai beszállító partnerekkel együttműködve tudjuk kiszolgálni a vásárlóinkat ebben az időszakban.”
– nyilatkozott Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A szezon beköszöntével az olyan klasszikus kedvencek, mint a lecsó, a töltött paprika, a sült paradicsom krémleves, vagy csak a húsvéti hidegtál kísérői most mind magyar eredetű zöldségekből készülhetnek. Ráadásul a PENNY heti akcióinak és a hűségprogramnak köszönhetően akár 40%-kal kedvezőbb áron bonyolíthatják le az ünnepi nagybevásárlást a fogyasztók.
Nemcsak a frissárú kategóriában erős a hazai elköteleződés
A megújult Sissy a PENNY legnépszerűbb sajátmárkás termékcsaládja, a vásárlók már 27 éve élvezhetik megbízható, minőségi tejtermékeit. Az árucikkek mindegyike Magyar Termék védjeggyel ellátott, tehát kizárólag hazai gazdaságokból kerül a boltokba. Emellett az üzletekben megtalálható húskészítmények több mint 70%-a magyarországi üzemekből származik.
Kapcsolódó cikkeink
Bede Róbert több hal fogyasztására buzdítja a magyarokat
Az uniós átlagnál jóval kevesebb halat eszünk, pedig kiváló élelmiszer,…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Idén is kizárólag magyar görögdinnye a PENNY-ben
Július 7-től ismét kizárólag magyar termelőktől származó, friss szabadföldi görögdinnye…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >