Magyar paradicsom és paprika a PENNY polcain
Kiváló minőségű, hazai paradicsom és paprika várja az PENNY üzleteiben a vásárlókat, ezzel a lépéssel is tovább erősítve a vállalat elkötelezettségét a magyar agrárium támogatása iránt.
Március 16-tól, négy termékkategóriában, kizárólag magyar forrásból származó zöldségek érkeznek a PENNY raktáraiba, valamint üzleteibe. A lédig fürtös paradicsom és TV paprika, valamint a darabos hegyes erős- és lecsópaprika kínálat így, egyedülálló módon, teljes mértékben hazai eredetű a PENNY-ben.
“A polcainkon található, kiváló minőségű, magyar paradicsom és paprika kínálat büszkeséggel tölti el a PENNY Magyarország csapatát, hiszen folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, amelyekkel hozzájárulhatunk a hazai agrárium támogatásához. Az értékesítési lánc rövidítése és a fenntartható, helyi élelmiszertermelés támogatása, az átláthatóság és minőség melletti elkötelezettségünk fontos részei, így örülünk, hogy ilyen remek, hazai beszállító partnerekkel együttműködve tudjuk kiszolgálni a vásárlóinkat ebben az időszakban.”
– nyilatkozott Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A szezon beköszöntével az olyan klasszikus kedvencek, mint a lecsó, a töltött paprika, a sült paradicsom krémleves, vagy csak a húsvéti hidegtál kísérői most mind magyar eredetű zöldségekből készülhetnek. Ráadásul a PENNY heti akcióinak és a hűségprogramnak köszönhetően akár 40%-kal kedvezőbb áron bonyolíthatják le az ünnepi nagybevásárlást a fogyasztók.
Nemcsak a frissárú kategóriában erős a hazai elköteleződés
A megújult Sissy a PENNY legnépszerűbb sajátmárkás termékcsaládja, a vásárlók már 27 éve élvezhetik megbízható, minőségi tejtermékeit. Az árucikkek mindegyike Magyar Termék védjeggyel ellátott, tehát kizárólag hazai gazdaságokból kerül a boltokba. Emellett az üzletekben megtalálható húskészítmények több mint 70%-a magyarországi üzemekből származik.
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >