Magyar Nemzeti Borbemutató Londonban
Az Agrármarketing Centrum támogatásával és szervezésében, 2008. március 4-én a Királyi Operaház „Paul Hamlyn” termében 26 neves hazai borászat mutatja be kínálatát.
A rangos eseményre
nagykereskedők, áruházláncok bevásárlói,
bor- és sommelier-klubok, valamint a sajtó képviselői,
továbbá borszakírók és borászati
szakemberek kaptak meghívást.
A borbemutató célja a
magyar borok ismertségének növelése. A
résztvevő borászatoknak lehetősége nyílik
az Egyesült Királyság piacain már
megtalálható boraik mellett az új termékeik
bemutatására is. Azon borászatok számára
pedig, amelyek eddig még nem szállítottak
Nagy-Britanniába, a rendezvény kiváló
alkalmat nyújt a piaci igények és lehetőségek
felmérésére.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
