Magyar Nemzeti Borbemutató Londonban
Az Agrármarketing Centrum támogatásával és szervezésében, 2008. március 4-én a Királyi Operaház „Paul Hamlyn” termében 26 neves hazai borászat mutatja be kínálatát.
A rangos eseményre
nagykereskedők, áruházláncok bevásárlói,
bor- és sommelier-klubok, valamint a sajtó képviselői,
továbbá borszakírók és borászati
szakemberek kaptak meghívást.
A borbemutató célja a
magyar borok ismertségének növelése. A
résztvevő borászatoknak lehetősége nyílik
az Egyesült Királyság piacain már
megtalálható boraik mellett az új termékeik
bemutatására is. Azon borászatok számára
pedig, amelyek eddig még nem szállítottak
Nagy-Britanniába, a rendezvény kiváló
alkalmat nyújt a piaci igények és lehetőségek
felmérésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >