Magyar Nemzeti Borbemutató Londonban
Az Agrármarketing Centrum támogatásával és szervezésében, 2008. március 4-én a Királyi Operaház „Paul Hamlyn” termében 26 neves hazai borászat mutatja be kínálatát.
A rangos eseményre
nagykereskedők, áruházláncok bevásárlói,
bor- és sommelier-klubok, valamint a sajtó képviselői,
továbbá borszakírók és borászati
szakemberek kaptak meghívást.
A borbemutató célja a
magyar borok ismertségének növelése. A
résztvevő borászatoknak lehetősége nyílik
az Egyesült Királyság piacain már
megtalálható boraik mellett az új termékeik
bemutatására is. Azon borászatok számára
pedig, amelyek eddig még nem szállítottak
Nagy-Britanniába, a rendezvény kiváló
alkalmat nyújt a piaci igények és lehetőségek
felmérésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >