Magyar Nemzeti Borbemutató Londonban
Az Agrármarketing Centrum támogatásával és szervezésében, 2008. március 4-én a Királyi Operaház „Paul Hamlyn” termében 26 neves hazai borászat mutatja be kínálatát.
A rangos eseményre
nagykereskedők, áruházláncok bevásárlói,
bor- és sommelier-klubok, valamint a sajtó képviselői,
továbbá borszakírók és borászati
szakemberek kaptak meghívást.
A borbemutató célja a
magyar borok ismertségének növelése. A
résztvevő borászatoknak lehetősége nyílik
az Egyesült Királyság piacain már
megtalálható boraik mellett az új termékeik
bemutatására is. Azon borászatok számára
pedig, amelyek eddig még nem szállítottak
Nagy-Britanniába, a rendezvény kiváló
alkalmat nyújt a piaci igények és lehetőségek
felmérésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >