Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.

Raskó Enikő
Az új marketingigazgató a magyar, szlovák és cseh piacokon felel a Rowenta, a Krups, a Tefal és a WMF márkák kommunikációjáért. Raskó Enikő 2003 óta dolgozik a vállalatnál, és a magyarországi Country Manager pozícióból lépett új munkakörébe.
Roman Vilkus, a közép-európai régió jelenlegi marketingigazgatója ezután az üzletfejlesztésért lesz felelős a szlovák és cseh piacokon, értékesítési igazgatói pozícióban.
A Groupe SEB cégcsoport márkái közé tartozik többek között a Tefal, Rowenta, Krups és a WMF.
Kapcsolódó cikkeink
Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?
Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis-…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >