Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.
Az új marketingigazgató a magyar, szlovák és cseh piacokon felel a Rowenta, a Krups, a Tefal és a WMF márkák kommunikációjáért. Raskó Enikő 2003 óta dolgozik a vállalatnál, és a magyarországi Country Manager pozícióból lépett új munkakörébe.
Roman Vilkus, a közép-európai régió jelenlegi marketingigazgatója ezután az üzletfejlesztésért lesz felelős a szlovák és cseh piacokon, értékesítési igazgatói pozícióban.
A Groupe SEB cégcsoport márkái közé tartozik többek között a Tefal, Rowenta, Krups és a WMF.
Kapcsolódó cikkeink
TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: nők az élen
Női topmenedzserek kerültek idén mindkét kommunikációs toplista, a marketingvezetőket és…
Tovább olvasom >Tehetségkutatás a marketingben: Így készül a Signature 40
A hazai marketing világában kevés dolog kelthet olyan széleskörű izgalmat…
Tovább olvasom >Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >További cikkeink
Októberben kissé tovább csökkent a GKI konjunktúraindexe
A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett…
Tovább olvasom >Visszaváltó automatáknál új 5000 forintos limit: kellemetlenségek és jótékonysági lehetőségek
A MOHU október 26-tól új szabályt vezetett be a visszaváltó…
Tovább olvasom >Októberi teaárak: miért lett ilyen drága a magyarok kedvenc forró itala?
A teafogyasztási szokásokra az infláció és az alapanyagok áremelkedése jelentős…
Tovább olvasom >