Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.

Raskó Enikő
Az új marketingigazgató a magyar, szlovák és cseh piacokon felel a Rowenta, a Krups, a Tefal és a WMF márkák kommunikációjáért. Raskó Enikő 2003 óta dolgozik a vállalatnál, és a magyarországi Country Manager pozícióból lépett új munkakörébe.
Roman Vilkus, a közép-európai régió jelenlegi marketingigazgatója ezután az üzletfejlesztésért lesz felelős a szlovák és cseh piacokon, értékesítési igazgatói pozícióban.
A Groupe SEB cégcsoport márkái közé tartozik többek között a Tefal, Rowenta, Krups és a WMF.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Célzás vagy túl-célzás? – Az új marketing-dilemma
Többmilliárd hirdetésmegjelenés fényében, a mai marketing sikerének kulcsa az egyensúly:…
Tovább olvasom >Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?
Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis-…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >