Magyar márka az első a jegestea piacon
A hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót az idén 5. születésnapját ünneplő, fiatal magyar brand, a XIXO. A többszörös Magyar Brands és Superbrands díjas italmárka a jeles alkalmat a legnagyobb hazai élsportolókkal készült kampánnyal és Magyarország egyik legnépszerűbb előadóművészének koncertsorozatával ünnepli meg. A XIXO ebből az alkalomból limitált szériás, egyedi dizájnnal ellátott zöld teát is piacra dobott.
5 évvel ezelőtt indult hódító útjára a HELL ENERGY Magyarország Kft. márkája, a XIXO, és azóta is egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Az AC Nielsen Piackutató Kft. mérései alapján a száz százalékban magyar brand jegesteái már 2017-ben piacvezetői pozíciót szereztek a legnagyobb súlyú kereskedelmi csatornában. 2018 első harmadában pedig már a teljes magyar kiskereskedelmi hálózatban mind darabszám, mind volumen (liter) alapú eladásokat tekintve a XIXO az első számú brand. (Forrás: AC Nielsen).
A siker, vagyis a XIXO jegesteák népszerűségének titka a kiváló minőség iránti elkötelezettségben rejlik, valamint abban, hogy folyamatosan bővülő portfólióját elérhető áron kínálja fogyasztóinak, mellyel egyre szélesebb körben tudja kiszolgálni a vásárlói igényeket. A XIXO jegesteái és szénsavas italai tavaly szeptembertől már az iskolai büfékben is kaphatók. Ennek az az oka, hogy a termékek nem tartoznak a Neta törvény hatálya alá, mivel energia- és cukortartalmuk a megengedett határértéken belül helyezkednek el.
A XIXO szívügye a tehetséges magyar sportolók támogatása, éppen ezért idei reklámkampányában olyan kiváló sportolókkal dolgozott együtt, mint Szász-Kovács Emese, olimpiai bajnok párbajtőrvívó, Lékai Máté, Mikler Roland és Ligetvári Patrik, a Telekom Veszprém és a magyar válogatott kézilabdázói, Hosnyánszky Norbert, olimpiai bajnok vízilabdázó, valamint Märcz Tamás, a Magyar Férfi Vízilabda válogatott szövetségi kapitánya. A márka nem titkolt célja ezzel is szimbolizálni termékeinek prémium minőségét – az együttműködés párhuzamot von a kiváló sportolók nemzetközi szinten elért eredményei és sikeressége, valamint a XIXO, mint hazai márka által rövid idő alatt elért sikersztori között.*
A magyar márka úgy döntött, a sportszponzoráció mellett idén először a zenei platformon is megszólítja a fogyasztókat és termékeinek kiváló minőségét tovább erősítve együttműködésre lépett a magyar zenei élet egyik legkiválóbb alakjával.
„Kevés olyan művész van ma Magyarországon, akit több évtizeden át, korosztálytól függetlenül rengetegen szeretnek, tisztelnek és követnek. Kovács Ákos ezen személyek egyike, aki idén töltötte be az 50. életévét és ennek megünneplését nem is tervezhette volna stílusosabban, mint egy koncertturnéval. A XIXO is a neves esemény mellé állt és legújabb termékét, a Citrus Green Tea
Zerot egyedi, Ákos50-es köntösbe bújtatta. A limitált kiadású dobozon, amely a készlet erejéig lesz kapható majd a teljes Spar, Auchan és Metro hálózatban, valamint a független kisboltokban, végigkövethető a zenész harmincéves pályafutása.” – mondta el Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Megérkezett a FloeWater eddigi leglátványosabb reklámfilmje, egyenesen a medencepartról!
Egy évvel ezelőtt bombaként robbant a hír: Eva Mendes lett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >