Magyar különlegességek Szingapúrban
Megnyílt Ázsia egyik legjelentősebb nemzetközi, szakmai kiállítása Szingapúrban, a Food and Hotel Asia (FHA). A 2025. április 8-11. között zajló eseményre több mint hatvanötezer látogatót várnak. Az Agrármarketing Centrum közösségi standján többek között sajttal, mézzel, mangalicával, táplálékkiegészítőkkel, tokaji musttal és villányi borokkal várják a beszerzők érdeklődését. A hat magyar kiállító egy hatvan négyzetméteres standon mutatkozik be; ketten közülük évről évre részt vesznek a kiállításon.
Az ázsiai városállam stratégiai jelentősége megkérdőjelezhetetlen a kereskedelmi pozícióját illetően: kikötője a világ egyik legforgalmasabbja, az intelligens logisztikai megoldások fejlesztésében pedig piacvezető. A szingapúri kiállítás a miniállam földrajzi helyzete, elosztóközponti szerepe miatt régóta népszerű a hazai cégek körében, ám maga Szingapúr is konkrét lehetőséget jelent: mivel területe nem elegendő ahhoz, hogy az összes szükséges élelmiszert megtermelje, az ország erősen függ az importált alapanyagoktól, különösen húsoktól, zöldségektől és gyümölcsöktől.
Az FHA standján magyar gasztronómiai csúcstermékeket, többek között mangalicahúst, sajtkülönlegességeket, táplálékkiegészítőket és prémium borokat ajánlanak a hazai kiállítók a beszerzők figyelmébe az Agrármarketing Centrum közösségi standján. Az eseményen a hat kiállító portékái mellett az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program is jelen van, melynek keretében folyamatosan regisztrálják a térségből a magyar termékek iránt érdeklődő potenciális beszerzőket.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Hét magyar élelmiszeripari cég mutatkozik be a sanghaji SIAL kiállításon
A Hungarian Food Business Program (HFBP) keretében hét magyar vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >