Magyar igazgató az Unilever közép-kelet-európai vezetésében
2012 decemberétől Carra Anita tölti be az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatói pozícióját Magyarországon és a közép-kelet-európai régió 18 országában.
Carra Anita 1997-ben, friss diplomásként csatlakozott az Unileverhez. Eleinte marketing asszisztensként, ezt követően brand managerként dolgozott regionális munkakörben, majd 2001-től marketing manager pozíciót töltött be a tisztítószer és a kozmetikai üzletágakban. Anita az elmúlt 5 évben tapasztalatot szerzett kereskedelmi marketing és értékesítési területen, majd 2011-2012 között az Unilever közép-európai régió marketing igazgatójaként hat ország tisztítószer, kozmetikum, élelmiszer üzletágának marketingkommunikációs tevékenységét irányította. Az új kinevezéssel a korábbi hat ország után immár 18 ország hosszú és a rövid távú üzleti és marketingkommunikációs stratégiájának kialakításáért felel a tisztítószer és a kozmetikai üzletágakban.
„ Az Unilevernél minden nap azért dolgozunk, hogy termékeinkkel hozzájáruljunk ahhoz, hogy az emberek jobban érezzék magukat a bőrükben és teljesebb életet éljenek. A globális tapasztalat és a nemzetközi háttér ereje a helyi piacok alapos ismeretével kiegészítve hozzásegít minket a sikerhez. Egy ország vagy 18, a cél mindig ugyanaz. Minél több elégedett fogyasztó. Bízom benne, hogy korábbi tapasztalataim és a lelkes csapat, akikkel együtt dolgozhatok, segítségemre lesznek a közös célok elérésében” – mondja a frissen kinevezett vezető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >