Magyar idősek negatív énképpel
A magyar ötvenen felüliek, az úgynevezett ezüstgeneráció alapvetően rossz önképpel rendelkezik saját magáról, s ez az önkép azonos a társadalom többségében róluk kialakult, nem túlságosan pozitív véleménnyel – derült ki többek között a Magyar Fogyasztó 50+ II. című konferencián, április 8-án a Magyar Telekom székházban.A konferencián többek között Popper Péter pszichológus, Kozák Ákos, a GfK Hungária ügyvezető igazgatója és Sas István reklámpszichológus elemezték az idősekhez fűződő képzeteket és a korosztály igényeit, fogyasztási szokásait.
2050-ben az Európai Unió 25 tagországában várhatóan a népesség fele az 50 feletti korosztályba tartozó lesz, és tevékenyen ki fogja venni részét a társadalom irányításából.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >