Magyar idősek negatív énképpel
A magyar ötvenen felüliek, az úgynevezett ezüstgeneráció alapvetően rossz önképpel rendelkezik saját magáról, s ez az önkép azonos a társadalom többségében róluk kialakult, nem túlságosan pozitív véleménnyel – derült ki többek között a Magyar Fogyasztó 50+ II. című konferencián, április 8-án a Magyar Telekom székházban.A konferencián többek között Popper Péter pszichológus, Kozák Ákos, a GfK Hungária ügyvezető igazgatója és Sas István reklámpszichológus elemezték az idősekhez fűződő képzeteket és a korosztály igényeit, fogyasztási szokásait.
2050-ben az Európai Unió 25 tagországában várhatóan a népesség fele az 50 feletti korosztályba tartozó lesz, és tevékenyen ki fogja venni részét a társadalom irányításából.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Bemutatjuk a média és marketingkommunikációs szakmai AI Guide-ot
A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el…
Tovább olvasom >Példaértékű klímabarát erdőgazdálkodási gyakorlatokat díjazott a WWF Magyarország
Három kategóriában összesen nyolc erdőgazdálkodó vehette át a Klímabarát Erdőgazdálkodó…
Tovább olvasom >