Magyar idősek negatív énképpel
A magyar ötvenen felüliek, az úgynevezett ezüstgeneráció alapvetően rossz önképpel rendelkezik saját magáról, s ez az önkép azonos a társadalom többségében róluk kialakult, nem túlságosan pozitív véleménnyel – derült ki többek között a Magyar Fogyasztó 50+ II. című konferencián, április 8-án a Magyar Telekom székházban.A konferencián többek között Popper Péter pszichológus, Kozák Ákos, a GfK Hungária ügyvezető igazgatója és Sas István reklámpszichológus elemezték az idősekhez fűződő képzeteket és a korosztály igényeit, fogyasztási szokásait.
2050-ben az Európai Unió 25 tagországában várhatóan a népesség fele az 50 feletti korosztályba tartozó lesz, és tevékenyen ki fogja venni részét a társadalom irányításából.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >