Magyar Hetek a Tescóban

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 08. 24. 12:21

A Tesco működésében immár hagyomány, hogy az államalapítás ünnepének alkalmából két héten keresztül kiemelt szerepet töltenek be a magyar termékek az áruházlánc üzleteiben. Ezen időszak alatt egyes Magyarországon gyártott termékek közel 40% kedvezménnyel vásárolhatók meg.

A vállalat összes hipermarketében futó Magyar Hetek program keretében több mint 200 magyar terméket kínálnak kedvezményes áron, remélve, hogy minél több vásárló választja hosszú távon is a hazai árucikkeket. A magyar portékák 116 áruház lefrekventáltabb helyére kerülnek kihelyezésre, ezzel is segítve a vásárlók figyelmének felkeltését.

Számos gyümölcs, főleg a szezonális termények, és még több zöldség 100%-ban magyar forrásból származik, ezek a teljes zöldség-gyümölcs kínálat több mint 90%-át teszik ki. A frissáru választékon belül baromfiból is 100%-ban magyar húst kínál a Tesco, és ez a Magyar Heteket követően is így lesz.

A Tesco már régóta támogatja a magyar gazdaság fejlődését, a hazai vállalkozások számára idén, november 17-én ötödik alkalommal rendezi meg Regionális Beszállítói Fórumát. Az esemény célja, hogy azon kis- és középvállalkozók, akik együtt kívánnak működni az áruházlánccal, személyesen találkozhassanak a Tesco beszerzőivel, bemutathassák élelmiszeripari termékeiket, és amennyiben sikerül megállapodni, saját régiójukban az áruházlánc beszállítóivá válhassanak. A két éve indított kezdeményezés múltbeli sikerei bizakodásra adnak okot, így Tesco képviselői nagy reményekkel várják a beszállítókat, ezúttal Csongrád, Békés és Bács-Kiskun megyéből.

Kapcsolódó cikkeink