Magyar gazdák gyümölcsei a Sió-Eckes üzemében
Folyamatosan érkeznek Siófokra, a Sió-Eckes Kft. telephelyére – az évszakoknak megfelelően érő – gyümölcsök hazánk különböző részeiről.
A „fogadókészség” záloga a megfelelő gyártási technológia és raktárilogisztikai rendszer, szem előtt tartva, hogy minél nagyobb legyen a gyártósoron előállított gyümölcslé alapanyagául szolgáló gyümölcs beszállítóinak hazai aránya. Ez a törekvés és gyakorlat – az immár 33 éves múltra visszatekintő – SIÓ termékek évről évre gyarapodó kínálatában is megmutatkozik, hiszen jórészt az itthon is megtermő, a fákon, a földeken megérett, zamatos gyümölcsökből készülnek a gyümölcslevek. Idén októbertől a SIÓ Frissen Préselt gyümölcslevekkel gyarapszik a kínálat, melyekkel kapcsolatban Barna János, a cég kereskedelmi igazgatója megjegyezte: „a vásárlók nemcsak az eredeti ízvilágot értékelik, hanem a hozzá kapcsolódó termék »valódiságát« is”. Ezt teljes egészében mutatja a szlogen is: 100% gyümölcs. Más semmi.
2010-es SIÓ újdonság még a 33 százalék gyümölcsöt tartalmazó – egyelőre négy „tagból” álló – gyümölcsszörpcsalád, amely iránt szintén nagy a kereslet.
„A Sió-Eckes elkötelezetten vesz részt a magyar márkák és termékek fennmaradását biztosító piaci tevékenységekben. Ennek részeként kiemelt figyelemmel kíséri a magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező hazai láncok, így a Co-op Hungary Zrt. tevékenységét, és fejleszti kapcsolatait, termékportfólióját” – emelte ki Barna János kereskedelmi igazgató.
A Sió-Eckes minőségpolitikájának egyik alapelve, hogy az általa gyártott és forgalmazott termékek nem tartalmaznak tartósítószert és mesterséges színezéket, és dzsúszai sem tartalmaznak hozzáadott cukrot, valamint technológiái, termékei a legszigorúbb hazai és európai minőségbiztosítási elvárásoknak is megfelelnek.
– Az immár 18 éve az Eckes-Granini Group magyarországi leányvállalataként működő Sió-Eckes itthon tartósan piac vezető pozíciójához kezdettől hozzájárult, hogy a stratégiai befektető a SIÓ márkanevet meghagyva, folyamatosan ösztönzi és elősegíti a –magyarországi piaci igényeknek megfelelő – termékfejlesztést, kínálatbővítést, korszerűsítést – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >