Magyar friss húsok árát csökkenti az ALDI
Az ALDI ismét tartósan csökkenti számos magyar friss hústermék árát. A mostani árcsökkentésben 10 termék fogyasztói ára lett alacsonyabb, a legnagyobb kedvezménnyel érintett termékek ára 27,5%-kal csökken.
A magyar vásárlók, családok magas minőségű kiszolgálása és alacsony árakkal történő támogatása kiemelt cél az ALDI Magyarország számára. A vállalat minden esetben törekszik a legkedvezőbb árak biztosítására, amivel segíti a fogyasztókat. Az áruházlánc idén májusban már tartósan csökkentette 12 friss hús és 4 fagyasztott hústermék árát, most pedig egyes termékek esetében tovább folytatja az árcsökkentést. A vásárlók így mostantól 10 frisshús-termékhez juthatnak hozzá kedvezőbb áron.
Néhány példa az árcsökkentett termékekre és a kedvezmény mértékére:
Termék régi ár új ár a kedvezmény mértéke
HÚSMESTER Csirkemáj, 500 g 689 forint 499 forint -27,5%
HÚSMESTER Csirkezúza, 500 g 689 forint 499 forint -27,5%
HÚSMESTER Sertésmáj, 1 kg 799 forint 599 forint -25%
HÚSMESTER Kacsacomb, 480 g 1899 forint 1499 forint -21%
HÚSMESTER Kacsamellfilé, 420 g 1699 forint 1399 forint -17,6%
HÚSMESTER Darált sertéshús, 1149 forint 999 forint -13%
zsírtartalom: max. 30 %, 500 g / tálca
HÚSMESTER Darált sertéshús, 1299 forint 1199 forint -7,7%
zsírtartalom: max. 20 %, 500 g / tálca
Az árcsökkentéssel érintett valamennyi termék – a diszkontlánc állandó kínálatában található összes friss húshoz hasonlóan – 100%-ban magyar forrásból származik. Az ALDI elkötelezett a magyar húsipar iránt, ezért 2021 novembere óta kizárólag hazai tartásból, vágásból és feldolgozásból érkező frisshús-termékeket tart állandó kínálatában. Ezzel a fogyasztók garantált frissességet, hatóságilag ellenőrzött minőséget kapnak, emellett a vállalat a magyar nemzetgazdaságot is támogatja. Az áruházlánc a 2022-es évhez képest 40%-kal bővítette frisshús-kínálatát. A 2021 novembere óta eltelt 32 hónap alatt az ALDI a friss húsok esetében több mint 28 milliárd forint értékű többletmegrendelést biztosított a magyar húsipar számára a vállalást megelőző 32 havi időszakhoz képest.
A tartós árcsökkentések, a széles saját márkás termékkínálat és a hetente megújuló 80-100 terméket felölelő akciók mellett az áruházlánc számos egyéb lehetőséget – például kuponakciókat, XXL-ajánlatokat – biztosít vásárlóinak a spórolásra.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >