Magyar friss húsok árát csökkenti az ALDI
Az ALDI ismét tartósan csökkenti számos magyar friss hústermék árát. A mostani árcsökkentésben 10 termék fogyasztói ára lett alacsonyabb, a legnagyobb kedvezménnyel érintett termékek ára 27,5%-kal csökken.

A vásárlók így mostantól 10 frisshús-termékhez juthatnak hozzá kedvezőbb áron
A magyar vásárlók, családok magas minőségű kiszolgálása és alacsony árakkal történő támogatása kiemelt cél az ALDI Magyarország számára. A vállalat minden esetben törekszik a legkedvezőbb árak biztosítására, amivel segíti a fogyasztókat. Az áruházlánc idén májusban már tartósan csökkentette 12 friss hús és 4 fagyasztott hústermék árát, most pedig egyes termékek esetében tovább folytatja az árcsökkentést. A vásárlók így mostantól 10 frisshús-termékhez juthatnak hozzá kedvezőbb áron.
Néhány példa az árcsökkentett termékekre és a kedvezmény mértékére:
Termék régi ár új ár a kedvezmény mértéke
HÚSMESTER Csirkemáj, 500 g 689 forint 499 forint -27,5%
HÚSMESTER Csirkezúza, 500 g 689 forint 499 forint -27,5%
HÚSMESTER Sertésmáj, 1 kg 799 forint 599 forint -25%
HÚSMESTER Kacsacomb, 480 g 1899 forint 1499 forint -21%
HÚSMESTER Kacsamellfilé, 420 g 1699 forint 1399 forint -17,6%
HÚSMESTER Darált sertéshús, 1149 forint 999 forint -13%
zsírtartalom: max. 30 %, 500 g / tálca
HÚSMESTER Darált sertéshús, 1299 forint 1199 forint -7,7%
zsírtartalom: max. 20 %, 500 g / tálca
Az árcsökkentéssel érintett valamennyi termék – a diszkontlánc állandó kínálatában található összes friss húshoz hasonlóan – 100%-ban magyar forrásból származik. Az ALDI elkötelezett a magyar húsipar iránt, ezért 2021 novembere óta kizárólag hazai tartásból, vágásból és feldolgozásból érkező frisshús-termékeket tart állandó kínálatában. Ezzel a fogyasztók garantált frissességet, hatóságilag ellenőrzött minőséget kapnak, emellett a vállalat a magyar nemzetgazdaságot is támogatja. Az áruházlánc a 2022-es évhez képest 40%-kal bővítette frisshús-kínálatát. A 2021 novembere óta eltelt 32 hónap alatt az ALDI a friss húsok esetében több mint 28 milliárd forint értékű többletmegrendelést biztosított a magyar húsipar számára a vállalást megelőző 32 havi időszakhoz képest.
A tartós árcsökkentések, a széles saját márkás termékkínálat és a hetente megújuló 80-100 terméket felölelő akciók mellett az áruházlánc számos egyéb lehetőséget – például kuponakciókat, XXL-ajánlatokat – biztosít vásárlóinak a spórolásra.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >