Magyar friss húsok árát csökkenti az ALDI
Az ALDI ismét tartósan csökkenti számos magyar friss hústermék árát. A mostani árcsökkentésben 10 termék fogyasztói ára lett alacsonyabb, a legnagyobb kedvezménnyel érintett termékek ára 27,5%-kal csökken.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/06/Aldi-Sign-Rathnew-1024x819.jpg)
A vásárlók így mostantól 10 frisshús-termékhez juthatnak hozzá kedvezőbb áron
A magyar vásárlók, családok magas minőségű kiszolgálása és alacsony árakkal történő támogatása kiemelt cél az ALDI Magyarország számára. A vállalat minden esetben törekszik a legkedvezőbb árak biztosítására, amivel segíti a fogyasztókat. Az áruházlánc idén májusban már tartósan csökkentette 12 friss hús és 4 fagyasztott hústermék árát, most pedig egyes termékek esetében tovább folytatja az árcsökkentést. A vásárlók így mostantól 10 frisshús-termékhez juthatnak hozzá kedvezőbb áron.
Néhány példa az árcsökkentett termékekre és a kedvezmény mértékére:
Termék régi ár új ár a kedvezmény mértéke
HÚSMESTER Csirkemáj, 500 g 689 forint 499 forint -27,5%
HÚSMESTER Csirkezúza, 500 g 689 forint 499 forint -27,5%
HÚSMESTER Sertésmáj, 1 kg 799 forint 599 forint -25%
HÚSMESTER Kacsacomb, 480 g 1899 forint 1499 forint -21%
HÚSMESTER Kacsamellfilé, 420 g 1699 forint 1399 forint -17,6%
HÚSMESTER Darált sertéshús, 1149 forint 999 forint -13%
zsírtartalom: max. 30 %, 500 g / tálca
HÚSMESTER Darált sertéshús, 1299 forint 1199 forint -7,7%
zsírtartalom: max. 20 %, 500 g / tálca
Az árcsökkentéssel érintett valamennyi termék – a diszkontlánc állandó kínálatában található összes friss húshoz hasonlóan – 100%-ban magyar forrásból származik. Az ALDI elkötelezett a magyar húsipar iránt, ezért 2021 novembere óta kizárólag hazai tartásból, vágásból és feldolgozásból érkező frisshús-termékeket tart állandó kínálatában. Ezzel a fogyasztók garantált frissességet, hatóságilag ellenőrzött minőséget kapnak, emellett a vállalat a magyar nemzetgazdaságot is támogatja. Az áruházlánc a 2022-es évhez képest 40%-kal bővítette frisshús-kínálatát. A 2021 novembere óta eltelt 32 hónap alatt az ALDI a friss húsok esetében több mint 28 milliárd forint értékű többletmegrendelést biztosított a magyar húsipar számára a vállalást megelőző 32 havi időszakhoz képest.
A tartós árcsökkentések, a széles saját márkás termékkínálat és a hetente megújuló 80-100 terméket felölelő akciók mellett az áruházlánc számos egyéb lehetőséget – például kuponakciókat, XXL-ajánlatokat – biztosít vásárlóinak a spórolásra.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >Kiflivending – A nap videója
Sokféle extrém vendingautomatát láttunk (és mutattunk be) már, de a…
Tovább olvasom >DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >