Magyar ételpazarlási körkép a Munchcsal
A Munch sajtóeseményt tartott „Miért menő az ételmentés?” címmel, amelyen bemutatták a „Magyar ételpazarlási körkép” című kiadványt. A rendezvény központi témái között szerepelt a hazai ételpazarlás helyzete, a fenntarthatóság szerepe, valamint a legnagyobb élelmiszerláncok pazarlás elleni törekvései.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
Az eseményen két kerekasztal-beszélgetés zajlott: az első során Bartus Marcell környezetvédelmi aktivista, Dalmadi Júlia élelmiszer-futurista és Wettstein Albert, a Munch társalapítója beszélt az ételpazarlás elleni küzdelem kihívásairól. Mindannyian hangsúlyozták, hogy a fenntarthatóságot elérhető áron kell biztosítani, hogy az ne csak a tehetősebbek privilégiuma legyen. Wettstein szerint a Munch ebben élen jár, hiszen az ételmentés itt nemcsak környezettudatos, hanem pénztárcabarát is.
A második beszélgetésben a PENNY, az Auchan és a Munch képviselői vitatták meg élelmiszermentési kezdeményezéseiket, amelyek között a PENNY „Girbe-gurba” kampánya és az Auchan „Még jó” kampánya is nagy figyelmet kapott. Az esemény egy interaktív kérdezz-felelekkel és egy fenntartható workshoppal zárult, ahol a résztvevők környezetbarát karácsonyi díszeket készíthettek. //
Kapcsolódó cikkeink
Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >Árzuhanás a paradicsomválasztékban és bőséges jégkrémkínálat a PENNY-ben
A nyár beköszöntével a PENNY szezonális termékekkel és árcsökkentésekkel várja…
Tovább olvasom >Rugalmas nyitvatartással és bővülő kínálattal készül a nyári szezonra a PENNY
A PENNY Magyarország a nyári hónapokban is a vásárlói igényekre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >