Magyar ételpazarlási körkép a Munchcsal
A Munch sajtóeseményt tartott „Miért menő az ételmentés?” címmel, amelyen bemutatták a „Magyar ételpazarlási körkép” című kiadványt. A rendezvény központi témái között szerepelt a hazai ételpazarlás helyzete, a fenntarthatóság szerepe, valamint a legnagyobb élelmiszerláncok pazarlás elleni törekvései.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
Az eseményen két kerekasztal-beszélgetés zajlott: az első során Bartus Marcell környezetvédelmi aktivista, Dalmadi Júlia élelmiszer-futurista és Wettstein Albert, a Munch társalapítója beszélt az ételpazarlás elleni küzdelem kihívásairól. Mindannyian hangsúlyozták, hogy a fenntarthatóságot elérhető áron kell biztosítani, hogy az ne csak a tehetősebbek privilégiuma legyen. Wettstein szerint a Munch ebben élen jár, hiszen az ételmentés itt nemcsak környezettudatos, hanem pénztárcabarát is.
A második beszélgetésben a PENNY, az Auchan és a Munch képviselői vitatták meg élelmiszermentési kezdeményezéseiket, amelyek között a PENNY „Girbe-gurba” kampánya és az Auchan „Még jó” kampánya is nagy figyelmet kapott. Az esemény egy interaktív kérdezz-felelekkel és egy fenntartható workshoppal zárult, ahol a résztvevők környezetbarát karácsonyi díszeket készíthettek. //
Kapcsolódó cikkeink
Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >