Magyar és francia gasztronómia
Az étkezési kultúráról és annak identitásképző szerepéről szervezett konferenciát március 27-én a Sopexa marketing- és kommunikációs tanácsadó cég budapesti irodája. A konferencia egyben a „Francia gazdasági évad Magyarországon” című rendezvénysorozat nyitóakkordja is volt.
Olyan témák kerültek terítékre, mint például: a terroir termékei, a gondosan felépített ételsor, ellenőrzött eredetmegnevezésű borok, új gasztronómiai trendek Budapesten és Párizsban, magyar és francia étkezési szokások, divathullámok.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >