Magyar és francia gasztronómia
Az étkezési kultúráról és annak identitásképző szerepéről szervezett konferenciát március 27-én a Sopexa marketing- és kommunikációs tanácsadó cég budapesti irodája. A konferencia egyben a „Francia gazdasági évad Magyarországon” című rendezvénysorozat nyitóakkordja is volt.
Olyan témák kerültek terítékre, mint például: a terroir termékei, a gondosan felépített ételsor, ellenőrzött eredetmegnevezésű borok, új gasztronómiai trendek Budapesten és Párizsban, magyar és francia étkezési szokások, divathullámok.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >