Magyar élelmiszereket ízlelt Németország
A világ biotermékgyártói 2009. február 19. és 22. között Nürnbergben, a Biofach szakkiállításon adtak találkozót egymásnak, ahol bemutatták a bioélelmiszerek és -termékek, valamint a biogazdálkodás piacának legújabb trendjeit. Az Agrármarketing Centrum szervezésében és támogatásával 22 magyar cég vett részt a szakmai seregszemlén.
„A Biofach az ágazat termelőinek legnagyobb és szakmailag legfontosabb rendezvénye, ahol a földrajzi közelség miatt igen költséghatékony megjelenés biztosítható a magyar cégek számára. Figyelembe véve azt a tényt, hogy a magyar biotermékek közel 90 százaléka jelenleg is német exportra kerül, a magyar termelőknek a Biofachon való részvétele az ágazat versenyképessége szempontjából feltétlenül indokolt” – mondta Pál József, az Agrármarketing Centrum igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >