Sikerrel zártak a magyar közösségi standok a világ vezető élelmiszeripari szakvásárán, az Anugán
Nagy érdeklődés mutatkozott a kiváló minőségű magyar élelmiszerek iránt az idei Anugán, a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán. Több mint 70 cég képviselte Magyarországot a kiállításon, akik közül 34-en az Agrármarketing Centrum (AMC) támogatásával, közösségi megjelenéssel mutathatták be portékáikat a látogatóknak. A siker nem maradt el, szinte állandó volt az érdeklődés a hazai ízek iránt.
A kétévente megrendezett seregszemlén ezúttal 340,5 négyzetmétert töltöttek meg a magyar közösségi kiállítók olyan termékekkel, mint húskészítmények, gabonából készült élelmiszerek és pékáruk, vegyes és bioélelmiszerek, zöldség-, gyümölcstermékek, illetve alkoholos és egyéb italok. Az AMC elsősorban az olyan kis és közepes vállalkozókat, családi vállalkozásokat, gazdákat támogatta a mostani megjelenéssel is, akik önerejükből nem tudtak volna részt venni egy ilyen jelentőségű kiállításon – mondta Daróczi László, az AMC ügyvezetője.
A világos tematika és a felvonultatott árukínálat átfogó képet adott a globális piacról, bemutatta a világ élelmiszer-gyártóinak teljes spektrumát és a legújabb termékeket. Az Anuga jelentőségét mutatja, hogy több mint 7400 kiállító vett részt az idei eseményen, illetve 160.000 látogatót vonzott a kereskedelem és vendéglátás szektorokból, garantálva ezzel a legnagyobb volumenű kapcsolatteremtő felületet.
Kapcsolódó cikkeink
„Az idei év legfontosabb feladata a tudásátadás” – Interjú Papp Zsolttal, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2025-ben kiemelt célként tűzte ki az…
Tovább olvasom >Magyar ételkülönlegességeket is lehet kapni a szingapúri Food and Hotel Asia kiállításon
Idén is megnyílt Szingapúrban a Food and Hotel Asia (FHA)…
Tovább olvasom >Magyar különlegességek Szingapúrban
Megnyílt Ázsia egyik legjelentősebb nemzetközi, szakmai kiállítása Szingapúrban, a Food…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amikor a művészet életformáló erővé válik – Inspiráció a vezetésben és a mindennapokban az ESSCA rendezvényén
Az ESSCA School of Management budapesti kampusza a ZEMA porcelánékszer-manufaktúrával…
Tovább olvasom >Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >