Sikerrel zártak a magyar közösségi standok a világ vezető élelmiszeripari szakvásárán, az Anugán
Nagy érdeklődés mutatkozott a kiváló minőségű magyar élelmiszerek iránt az idei Anugán, a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán. Több mint 70 cég képviselte Magyarországot a kiállításon, akik közül 34-en az Agrármarketing Centrum (AMC) támogatásával, közösségi megjelenéssel mutathatták be portékáikat a látogatóknak. A siker nem maradt el, szinte állandó volt az érdeklődés a hazai ízek iránt.
A kétévente megrendezett seregszemlén ezúttal 340,5 négyzetmétert töltöttek meg a magyar közösségi kiállítók olyan termékekkel, mint húskészítmények, gabonából készült élelmiszerek és pékáruk, vegyes és bioélelmiszerek, zöldség-, gyümölcstermékek, illetve alkoholos és egyéb italok. Az AMC elsősorban az olyan kis és közepes vállalkozókat, családi vállalkozásokat, gazdákat támogatta a mostani megjelenéssel is, akik önerejükből nem tudtak volna részt venni egy ilyen jelentőségű kiállításon – mondta Daróczi László, az AMC ügyvezetője.
A világos tematika és a felvonultatott árukínálat átfogó képet adott a globális piacról, bemutatta a világ élelmiszer-gyártóinak teljes spektrumát és a legújabb termékeket. Az Anuga jelentőségét mutatja, hogy több mint 7400 kiállító vett részt az idei eseményen, illetve 160.000 látogatót vonzott a kereskedelem és vendéglátás szektorokból, garantálva ezzel a legnagyobb volumenű kapcsolatteremtő felületet.
Kapcsolódó cikkeink
Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >Agrármarketing Centrum: magyar élelmiszergyártók mutatták be termékeiket Albániában és Montenegróban
Tizenegy magyar élelmiszergyártócég mutatta be termékeit Montenegróban és Albániában az…
Tovább olvasom >A magyar prémium élelmiszerekre van a legnagyobb kereslet Japánban
A Csendes-óceáni térség egyik legfontosabb élelmiszer- és ital szakkiállításán szervezett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >