Magyar dobozokban kapják a habpatront az amerikai bevásárlóközpontok
Sokan nem is sejtik, hogy a Debrecenből indult, de Budapesten is jelenlévő mesés dobozairól híres családi vállalkozás termékeivel találkozunk Herendtől Japánig, Dubaitól Amerikáig.

Egy jól megtervezett doboz új köntösbe öltözteti a benne található terméket
Egy jól megtervezett doboz új köntösbe öltözteti a benne található terméket
Egy olyan piacon, ahol minden a minőségről és az egyediségről szól, az ügyfelek inspirálásának elkerülhetetlen módja a digitális nyomtatási technológiába történő befektetés. Aki nem akar lemaradni, az megnyitja az ajtót a progresszív technológiák és a kreatív módszerek előtt.
Az intelligens rendszerek segítségével egyszerűbbé válik a megrendelői igények kielégítése, és csökkenthetők a költségeket.
A folyamatokat nem követni, hanem alakítani kell a jelen kihívásainak közepette is
Az Sz.Variáns piaci aktivitásának fókuszában a magas hozzáadott értékű termékek előállítása áll. A növekedéshez elengedhetetlen többek között a költséges beruházás, valamint a vevő és hatékonyság központú Lean szemlélet alkalmazása.
A családi vállalkozás két évvel ezelőtt szabadjára engedte kreativitását, mikor a digitális átállás útjára lépett. A beruházásoknak több célja volt. A jelenlegi tevékenységek megerősítése, piaci előny szerzése, valamint a presztízstermékek arányának növelése. A high-tech gépekkel ugyanis, a cég a nemzetközi vevőkörük igényeit is maximális kielégíti, és a hatékonyság javulása mellett további forgalom növekedést is generál. Mára már több millió prémium kategóriás Sz.Variáns doboz jut el a világ minden táján a fogyasztók kezébe.
„Az Sz.Variáns a tartalommal harmonizáló formát szeretne megvalósítani. Teszi ezt a világszínvonalú termékek előállítását biztosító digitális gépparkjával. A 3D-s UV-lakkozást végző felületnemesítő eszközünk, az automata szeparáló gépünk, és a lézervágó is egyedülálló a térségben.”
– hangsúlyozta Szakál János az Sz.Variáns ügyvezető tulajdonosa.
A cég termékportfoliója mára kikristályosodott: a termelés fókuszát a papíralapú marketingtermékek, a luxus csomagolóeszközök és a kézi készítésű papírtáskák adják, melyeket a Magyarországon egyedülálló csúcstechnológiát képviselő Rollenco géppel perszonalizálnak.
A közel három évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalatnál a Highcon Beam2 lézerkivágó stancgép tágabb lehetőséget nyitott meg a részletgazdag, finom ívű metszések kivitelezésére. A stancolás során a hullámpapírlemez a vágási éleknél nem roppan meg, ezáltal a doboz tartása merevebb lesz. A családi vállalkozásnál az ezredmilliméter vágási pontossággal készített Sz.Variáns dobozokat, az amerikai exportra is dolgozó LISS habpatronok szállítására is használják.
Végül az Sz.Variáns doboza lett a kávén a hab
Az 1960-as évek óta a világ élvonalába tartozó patrongyártók között tartják számon a LISS Zrt.-t. Az eltelt több mint hat évtized alatt már számos céggel állt kapcsolatban a vállalat. Az utóbbi években többféle csomagolóanyagot kipróbáltak, de a legtöbb belföldi és külföldi szállító nem tudott az elvárásoknak megfelelő tulajdonságokkal rendelkező kasírozott dobozt biztosítani.
Kapcsolódó cikkeink
Trump alumíniumvámja miatt több PET-palackot használhat a Coca-Cola
Donald Trump amerikai elnök 25%-os vámot tervez bevezetni az acél-…
Tovább olvasom >Megalakult a Fenntartható Csomagolásért Egyesület
A fenntartható csomagolási megoldások előmozdítása érdekében megalakult a Fenntartható Csomagolásért…
Tovább olvasom >Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >