Magyar dobozokban kapják a habpatront az amerikai bevásárlóközpontok
Sokan nem is sejtik, hogy a Debrecenből indult, de Budapesten is jelenlévő mesés dobozairól híres családi vállalkozás termékeivel találkozunk Herendtől Japánig, Dubaitól Amerikáig.

Egy jól megtervezett doboz új köntösbe öltözteti a benne található terméket
Egy jól megtervezett doboz új köntösbe öltözteti a benne található terméket
Egy olyan piacon, ahol minden a minőségről és az egyediségről szól, az ügyfelek inspirálásának elkerülhetetlen módja a digitális nyomtatási technológiába történő befektetés. Aki nem akar lemaradni, az megnyitja az ajtót a progresszív technológiák és a kreatív módszerek előtt.
Az intelligens rendszerek segítségével egyszerűbbé válik a megrendelői igények kielégítése, és csökkenthetők a költségeket.
A folyamatokat nem követni, hanem alakítani kell a jelen kihívásainak közepette is
Az Sz.Variáns piaci aktivitásának fókuszában a magas hozzáadott értékű termékek előállítása áll. A növekedéshez elengedhetetlen többek között a költséges beruházás, valamint a vevő és hatékonyság központú Lean szemlélet alkalmazása.
A családi vállalkozás két évvel ezelőtt szabadjára engedte kreativitását, mikor a digitális átállás útjára lépett. A beruházásoknak több célja volt. A jelenlegi tevékenységek megerősítése, piaci előny szerzése, valamint a presztízstermékek arányának növelése. A high-tech gépekkel ugyanis, a cég a nemzetközi vevőkörük igényeit is maximális kielégíti, és a hatékonyság javulása mellett további forgalom növekedést is generál. Mára már több millió prémium kategóriás Sz.Variáns doboz jut el a világ minden táján a fogyasztók kezébe.
„Az Sz.Variáns a tartalommal harmonizáló formát szeretne megvalósítani. Teszi ezt a világszínvonalú termékek előállítását biztosító digitális gépparkjával. A 3D-s UV-lakkozást végző felületnemesítő eszközünk, az automata szeparáló gépünk, és a lézervágó is egyedülálló a térségben.”
– hangsúlyozta Szakál János az Sz.Variáns ügyvezető tulajdonosa.
A cég termékportfoliója mára kikristályosodott: a termelés fókuszát a papíralapú marketingtermékek, a luxus csomagolóeszközök és a kézi készítésű papírtáskák adják, melyeket a Magyarországon egyedülálló csúcstechnológiát képviselő Rollenco géppel perszonalizálnak.
A közel három évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalatnál a Highcon Beam2 lézerkivágó stancgép tágabb lehetőséget nyitott meg a részletgazdag, finom ívű metszések kivitelezésére. A stancolás során a hullámpapírlemez a vágási éleknél nem roppan meg, ezáltal a doboz tartása merevebb lesz. A családi vállalkozásnál az ezredmilliméter vágási pontossággal készített Sz.Variáns dobozokat, az amerikai exportra is dolgozó LISS habpatronok szállítására is használják.
Végül az Sz.Variáns doboza lett a kávén a hab
Az 1960-as évek óta a világ élvonalába tartozó patrongyártók között tartják számon a LISS Zrt.-t. Az eltelt több mint hat évtized alatt már számos céggel állt kapcsolatban a vállalat. Az utóbbi években többféle csomagolóanyagot kipróbáltak, de a legtöbb belföldi és külföldi szállító nem tudott az elvárásoknak megfelelő tulajdonságokkal rendelkező kasírozott dobozt biztosítani.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >