Magyar dinnye-kóstoló a Tescóban
2011. július 23-án és augusztus 6-án 20 Tesco áruházban népszerűsíti a magyar dinnyét az áruházlánc és a Magyar Dinnyeszövetség. A promócióban 8 budapesti, és 12 vidéki áruház vesz részt.
A magyar görögdinnye szezonjának közepén csábító akcióval népszerűsíti a Magyar Dinnyeszövetség , a hazai dinnyeágazat legnagyobb képviselője és a Tesco áruházlánc a kedvelt gyümölcsöt. Közös akciójuk keretében, a fogyasztók napi bevásárló körútjuk közben kóstolhatnak ízletes hazai dinnyét. A promóció során több száz kilónyi, kizárólag hazai termesztésű görögdinnyét kínálnak kóstolásra az ország szinte minden régiójában, a Tesco áruházakban.
A Magyar Dinnyeszövetség felkérésére a Tesco azonnal igent mondott és készségesen biztosította 20 nagyáruháza segítségét, ahol két napon keresztül 8:00 és 20:00 között kóstolható ingyen a kitűnő minőségű magyar termék és igény esetén természetesen – a kizárólag magyar kínálatból – nagyobb mennyiség is vásárolható. A kihelyezett standokon a finom falatokon túl az érdeklődök érdekes és hasznos információkat is kaphatnak a magyar dinnye fogyasztásának előnyeiről.
Simonka György, a Magyar Dinnyeszövetség elnöke örömét fejezte ki azért, hogy Magyarország legnagyobb forgalmú kiskereskedelmi lánca népszerűsíti a nyár legkedveltebb gyümölcsét.
„Örömömre szolgál, hogy két napon keresztül, egy heti közel 3 és fél millió vásárlót kiszolgáló áruházláncban ízlelhetik meg a vásárlók a magyar görögdinnyét. Reméljük, ezzel az akcióval hatalmas tömeget tudunk elérni, amelynek a jelenleg nehéz helyzetben lévő magyar termelők rövid időn belül érezhetik a hatását” – mondta el Simonka György.
Az együttműködésre keresve sem találhattak volna alkalmasabb partnert, ugyanis a Tesco áruházlánc elkötelezett híve a magyar gazdaság támogatásának, kiemelt hangsúlyt fektetve az élelmiszeriparra. Remélik, hogy a kóstoltatás alkalmával a fogyasztók meggyőződnek a magyar dinnye kifogástalan minőségéről, amely így elfoglalhatja méltó helyét a magyar gazdaságban és a magyar háztartások asztalán is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >