Magyar dinnye-kóstoló a Tescóban
2011. július 23-án és augusztus 6-án 20 Tesco áruházban népszerűsíti a magyar dinnyét az áruházlánc és a Magyar Dinnyeszövetség. A promócióban 8 budapesti, és 12 vidéki áruház vesz részt.
A magyar görögdinnye szezonjának közepén csábító akcióval népszerűsíti a Magyar Dinnyeszövetség , a hazai dinnyeágazat legnagyobb képviselője és a Tesco áruházlánc a kedvelt gyümölcsöt. Közös akciójuk keretében, a fogyasztók napi bevásárló körútjuk közben kóstolhatnak ízletes hazai dinnyét. A promóció során több száz kilónyi, kizárólag hazai termesztésű görögdinnyét kínálnak kóstolásra az ország szinte minden régiójában, a Tesco áruházakban.
A Magyar Dinnyeszövetség felkérésére a Tesco azonnal igent mondott és készségesen biztosította 20 nagyáruháza segítségét, ahol két napon keresztül 8:00 és 20:00 között kóstolható ingyen a kitűnő minőségű magyar termék és igény esetén természetesen – a kizárólag magyar kínálatból – nagyobb mennyiség is vásárolható. A kihelyezett standokon a finom falatokon túl az érdeklődök érdekes és hasznos információkat is kaphatnak a magyar dinnye fogyasztásának előnyeiről.
Simonka György, a Magyar Dinnyeszövetség elnöke örömét fejezte ki azért, hogy Magyarország legnagyobb forgalmú kiskereskedelmi lánca népszerűsíti a nyár legkedveltebb gyümölcsét.
„Örömömre szolgál, hogy két napon keresztül, egy heti közel 3 és fél millió vásárlót kiszolgáló áruházláncban ízlelhetik meg a vásárlók a magyar görögdinnyét. Reméljük, ezzel az akcióval hatalmas tömeget tudunk elérni, amelynek a jelenleg nehéz helyzetben lévő magyar termelők rövid időn belül érezhetik a hatását” – mondta el Simonka György.
Az együttműködésre keresve sem találhattak volna alkalmasabb partnert, ugyanis a Tesco áruházlánc elkötelezett híve a magyar gazdaság támogatásának, kiemelt hangsúlyt fektetve az élelmiszeriparra. Remélik, hogy a kóstoltatás alkalmával a fogyasztók meggyőződnek a magyar dinnye kifogástalan minőségéről, amely így elfoglalhatja méltó helyét a magyar gazdaságban és a magyar háztartások asztalán is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >