Magyar delegáció Párizsban
Öten képviselték a POPAI Magyarország Egyesületet a Marketing at Retail Show Paris kiállításon, ahova több mint 15 800 szakember látogatott el és tekintette meg a 215 standot. A POPAI Awards versenyre nevezett 300 pályamunka volt a legérdekesebb, bár az eredményhirdetésre júniusig várni kell.
Április 1-jén és 2-án, a kiállításhoz kapcsolódóan tartották a POPAI éves világtalálkozóját, ahol 13 ország 30 képviselője találkozott. A szervezet életében megújulást ígért a nemrég megválasztott elnök, Richard Winter, és az általa létrehozott új fejlesztési pozíciót betöltő, korábban ausztrál vezető Tom Harris.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >