Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Magyar cégek versenyképes koncepciókkal és termékekkel
Magyar cégek versenyképes koncepciókkal és termékekkel
Hozzáteszi, hogy idén először állami támogatás nélkül állítottak ki a magyar cégek. Részvételük minden költségét maguk állták.
A legutóbbinál kevesebb magyar kiállító idén összesen 579 négyzetmétert vett igénybe, ami viszont meghaladja a tavalyelőtti Anugán elfoglalt területet. Legnagyobb hangsúllyal a húskészítmények, a mélyhűtött termékek, valamint az általános élelmiszer csarnokaiban mutatkoztak be.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
MBH Elemzési Centrum: Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között
Tavaly a fizetések 39%-át költöttük el a kiskereskedelemben, ami a…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >