Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Magyar cégek versenyképes koncepciókkal és termékekkel
Magyar cégek versenyképes koncepciókkal és termékekkel
Hozzáteszi, hogy idén először állami támogatás nélkül állítottak ki a magyar cégek. Részvételük minden költségét maguk állták.
A legutóbbinál kevesebb magyar kiállító idén összesen 579 négyzetmétert vett igénybe, ami viszont meghaladja a tavalyelőtti Anugán elfoglalt területet. Legnagyobb hangsúllyal a húskészítmények, a mélyhűtött termékek, valamint az általános élelmiszer csarnokaiban mutatkoztak be.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >