Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Magyar cégek versenyképes koncepciókkal és termékekkel
Magyar cégek versenyképes koncepciókkal és termékekkel
🎧 Hallgasd a cikket:
– Hűen tükrözte az Anuga az élelmiszer-ágazat vállalatainak törekvését, hogy alkalmazkodjanak a szokatlanul gyors ütemű változásokhoz a piacon – foglalja össze Kakuk Márta, a kölni vásár magyarországi képviselője, amit a világ idei legnagyobb élelmiszervásárával kapcsolatban tapasztalt. – Az átrendeződésre kénytelenek új stratégiákat kialakítani, és árpolitikájukat újratervezni. Jóleső érzéssel látom, hogy az Anugán kiállító 38 magyar vállalat nemzetközileg versenyképes koncepciókkal és termékekkel eredményesen szerepel a piacon.
Hozzáteszi, hogy idén először állami támogatás nélkül állítottak ki a magyar cégek. Részvételük minden költségét maguk állták.
A legutóbbinál kevesebb magyar kiállító idén összesen 579 négyzetmétert vett igénybe, ami viszont meghaladja a tavalyelőtti Anugán elfoglalt területet. Legnagyobb hangsúllyal a húskészítmények, a mélyhűtött termékek, valamint az általános élelmiszer csarnokaiban mutatkoztak be.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a magyar kkv-k körében – megjelent a VOSZ Barométer 2025 harmadik negyedéves jelentése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >