Magyar cégek versenyképes koncepciókkal és termékekkel

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 11. 06. 22:27

Kakuk Márta

– Hűen tükrözte az Anuga az élelmiszer-ágazat vállalatainak törekvését, hogy alkalmazkodjanak a szokatlanul gyors ütemű változásokhoz a piacon – foglalja össze Kakuk Márta, a kölni vásár magyarországi képviselője, amit a világ idei legnagyobb élelmiszervásárával kapcsolatban tapasztalt. – Az átrendeződésre kénytelenek új stratégiákat kialakítani, és árpolitikájukat újratervezni. Jóleső érzéssel látom, hogy az Anugán kiállító 38 magyar vállalat nemzetközileg versenyképes koncepciókkal és termékekkel eredményesen szerepel a piacon.

Hozzáteszi, hogy idén először állami támogatás nélkül állítottak ki a magyar cégek. Részvételük minden költségét maguk állták.

A legutóbbinál kevesebb magyar kiállító idén összesen 579 négyzetmétert vett igénybe, ami viszont meghaladja a tavalyelőtti Anugán elfoglalt területet. Legnagyobb hangsúllyal a húskészítmények, a mélyhűtött termékek, valamint az általános élelmiszer csarnokaiban mutatkoztak be.

Kapcsolódó cikkeink