Magyar borokat kóstolnak Németországban
Március 18. és 20. között kerül sor a „ProWein” borászati és szeszesital szakkiállításra Düsseldorfban. Az FVM AMC Kht. által szervezett közös standon 18 magyar kiállító mutatkozik be.A XI. Alkalommal
megrendezett vásár Németország legfontosabb borászati kiállításává nőtte ki
magát, és a szakemberek állítása szerint a ProWein döntő fontosságú előnnyel
rendelkezik a Veronában és a Bordeaux-ban rendezett borászati szakvásárokkal
szemben, mivel itt gyakorlatilag valamennyi bortermelő ország képviselteti magát.
A ProWein rangját emeli az a tény is, hogy a vásár kizárólag a szakmai közönség
számára tart nyitva.
Az elmúlt évben 46
ország közel 3.000 kiállítója mutatta be áruválasztékát a több mint 32.000
szakmai látogatónak.
A magyar nemzeti
stand 140 m2-es területén (Halle 3 / C08) ez alkalommal összesen 18 kiállító
vállalat mutatkozik be. A 130 m2-es közösségi standrészen kiállító 17 vállalat
stand- és installációs költségeit teljes egészében az AMC finanszírozza, míg a
fennmaradó 10 m2-es standrészen további egy egyéni kiállító vállalat jelenik
meg. Az önálló standrésszel rendelkező vállalat területdíját, illetve stand- és
installációs költségei 50%-át vállalta az AMC. A kiállított termékek szállítási
költségeit, valamint a cégképviselők kiutazási költségeit a közösségi és az
egyéni megjelenést választó kiállítók saját maguk finanszírozzák.
A nemzeti standon
belül megjelenő pincészetek Magyarország számos borvidékének kínálatát
reprezentálják: Ászár-Neszmély; Badacsony; Balatonboglár; Hajós-Baja; Kunság;
Pannonhalma; Sopron; Tokaj; Tolna; Villány. Mindezen túlmenően pezsgők és
különféle pálinka-különlegességek szélesítik a nemzeti stand kínálatát.
A vásárlátogatók
tájékoztatását az AMC által a magyar kiállítókról készített angol és német
nyelvű katalógus segíti, mely katalógusban való megjelenés a kiállító cégek
számára ingyenes.
A vásár egyik kiemelt kísérőrendezvénye a Messe Düsseldorf és a
Meininger Fachverlag (Meininger Szakkiadó) közös szervezésében 1995 óta
megrendezett Nemzetközi Kóstolózóna (Internationale Verkostungszone), amely a
szakmai közönség által egy igen nagyra értékelt rendezvény, a szakmai látogatók
90%-a minden évben felkeresi, és a döntés-előkészítés igen fontos eszközének
tartja. Idén a fehérborok közül a 2005-06-os rizlingeket és rokonfajtákat
kóstolják, a vörösborok közül a cuvée fajtákat ízlelik meg a szakértők.
Az AMC nyolcadik éve segíti a közös magyar kiállítási megjelenést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >