Magyar borok seregszemléje Amszterdamban
A január 12-14 között zajló WINE PROFESSIONAL borkiállításon az ITD Hungary és a Magyar Bormarketing Kht. szervezett magyar borbemutatót.
A kiállításon harminc csúcsminőségű magyar borral találkozhatnak a főként holland, belga és luxemburgi kereskedők és éttermek szakértői. A bemutatott borokat
száz megküldött mintából Jan van
Lissum, a Wine & Food Association vezetője választotta
ki. A holland szakértő 19 fehér és 11 vörösbor
mellett döntött, a tokaji, a balatoni és a
szekszárdi régióból. A szakember
leginkább a száraz fehérbor sikerére
számít Hollandiában.
Az ITD Hungary és a Bormarketing
Kht. közösen szervezett programjainak köszönhetően
az elmúlt két évben a holland piac felfigyelt a
magyar borokra, elismerik a borok minőségét. Az ide
irányuló magyar borexport 25 százalékkal
nőtt az elmúlt években.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >