Magyar borok és élelmiszerek mutatkoztak be Dublinba
Magyarország Dublini Nagykövetsége a magyar élelmiszerek és borok Írországban történő megismertetésére és népszerűsítésére csodálatos rendezvényt szervezett. Dr. Bánhegyi Gergely, nagykövet úr és csapata egy magas színvonalú étel- és borkóstolóra invitálta Dublin gasztro-érdekeltségű üzlet- és szakembereit, ahol a magyar előállítóknak nem csak termékeik révén a tányérokon, hanem személyesen, kötetlen beszélgetések formájában is volt lehetőségük bemutatkozni.

Dublini csoportkép
„Nagyon köszönjük, és hálásak vagyunk a remek szervezésért és melegszívű fogadtatásért. Nagy öröm, hogy a kiemelkedő magyar borok, húskészítmények mellett a mi innovatív tojásfehérje-alapú tejtermék-helyettesítőink is bemutatkozhattak az ír fővárosban. Sok-sok pozitív visszajelzést kaptunk arról, hogy a proteindús, alacsony kalóriatartalmú ételek egyre népszerűbbek Írországban és Nyugat-Európa egészében is a fogyasztók körében, ahogy a tudatos táplálkozás, a fittség egyre nagyobb hangsúlyt kap mind a fiatalok, mind az idősebb korosztály táplálkozásában”
– mondta Dr. Németh Csaba, élelmiszer-mérnök, aki a ToTu termékek fejlesztésével is foglalkozik.
Az esemény ráadásul Magyarország egyik nemzeti ünnepére, október 23-ára esett, mely alkalmából ünnepi koncertre és azt követő fogadásra invitálta meg nagykövet úr Írország kiemelendő közjogi személyeit és számos ország dublini nagykövetét. A fogadás alatt szintén volt lehetőségük a magyar borászoknak, élelmiszer-előállítóknak a bemutatkozásra.
„Nagyon érdekessé tette az Írországban tett látogatásunkat a nagykövetekkel való találkozás. Még szélesebb körű kitekintést nyertünk, illetve közvetlen visszajelzést kaptunk termékfejlesztéseinkre, beleértve akár a moldvai, portugál vagy ázsiai trendeket. Főleg azt figyelembe véve, hogy földrészenként, égtájanként nagyon eltérő lehet a lakosság tejtermékekre érzékenységének hányada, ugyanakkor a proteindús ételekre való igény mindenhol adott, további motivációt kaptunk a magyar fejlesztésű és gyártású termékünk exportfejlesztéseinek további lépéseihez”
– mondta Dr. Németh Csaba.
Hála a magyar nagykövetségeknek, hasonló rendezvényeken számos országban lehetőség nyílik a minőségi és innovatív magyar termékeknek a külföldi piacokra lépésére.
Kapcsolódó cikkeink
Ca di Rajo – Menolia Prosecco Extra Brut/Brut/Extra Dry
A Menolia egy Prosecco DOC Treviso, amely a klasszikus Prosecco…
Tovább olvasom >A bőrszépítés nemcsak a krémeken múlik – mit üzen a dietetikus?
A szépségipar régóta hangsúlyozza a külsőleg alkalmazott bőrápolók szerepét, miközben…
Tovább olvasom >A Babits Borászat aszúja nyerte a Szegedi Borfesztivál fődíját
A Babits Borászat 2019-es 6 puttonyos aszúja nyerte a Szegedi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >