Magyar borok és élelmiszerek mutatkoztak be Dublinba
Magyarország Dublini Nagykövetsége a magyar élelmiszerek és borok Írországban történő megismertetésére és népszerűsítésére csodálatos rendezvényt szervezett. Dr. Bánhegyi Gergely, nagykövet úr és csapata egy magas színvonalú étel- és borkóstolóra invitálta Dublin gasztro-érdekeltségű üzlet- és szakembereit, ahol a magyar előállítóknak nem csak termékeik révén a tányérokon, hanem személyesen, kötetlen beszélgetések formájában is volt lehetőségük bemutatkozni.
„Nagyon köszönjük, és hálásak vagyunk a remek szervezésért és melegszívű fogadtatásért. Nagy öröm, hogy a kiemelkedő magyar borok, húskészítmények mellett a mi innovatív tojásfehérje-alapú tejtermék-helyettesítőink is bemutatkozhattak az ír fővárosban. Sok-sok pozitív visszajelzést kaptunk arról, hogy a proteindús, alacsony kalóriatartalmú ételek egyre népszerűbbek Írországban és Nyugat-Európa egészében is a fogyasztók körében, ahogy a tudatos táplálkozás, a fittség egyre nagyobb hangsúlyt kap mind a fiatalok, mind az idősebb korosztály táplálkozásában”
– mondta Dr. Németh Csaba, élelmiszer-mérnök, aki a ToTu termékek fejlesztésével is foglalkozik.
Az esemény ráadásul Magyarország egyik nemzeti ünnepére, október 23-ára esett, mely alkalmából ünnepi koncertre és azt követő fogadásra invitálta meg nagykövet úr Írország kiemelendő közjogi személyeit és számos ország dublini nagykövetét. A fogadás alatt szintén volt lehetőségük a magyar borászoknak, élelmiszer-előállítóknak a bemutatkozásra.
„Nagyon érdekessé tette az Írországban tett látogatásunkat a nagykövetekkel való találkozás. Még szélesebb körű kitekintést nyertünk, illetve közvetlen visszajelzést kaptunk termékfejlesztéseinkre, beleértve akár a moldvai, portugál vagy ázsiai trendeket. Főleg azt figyelembe véve, hogy földrészenként, égtájanként nagyon eltérő lehet a lakosság tejtermékekre érzékenységének hányada, ugyanakkor a proteindús ételekre való igény mindenhol adott, további motivációt kaptunk a magyar fejlesztésű és gyártású termékünk exportfejlesztéseinek további lépéseihez”
– mondta Dr. Németh Csaba.
Hála a magyar nagykövetségeknek, hasonló rendezvényeken számos országban lehetőség nyílik a minőségi és innovatív magyar termékeknek a külföldi piacokra lépésére.
Kapcsolódó cikkeink
Nagyot változtak a borfogyasztási szokások: ma már a könnyedebb, gyümölcsös vörösborokat vásároljuk szívesen
Az ünnepi asztalról nem hiányozhat egy palack kiváló vörösbor, amely…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >