Magyar bor nyert az olasz Vinitalyn
Aranyérmet nyert rosé kategóriában a Bárdos és Fia Pincészet 2006-os Mátrai Pinot Noir, Kékfrankos Roséja Olaszországban.
A Vinitalyn, az év egyik legnagyobb borászati seregszemléjén
31 országból 3.700 borminta versenyzett 22 kategóriában. Magyarországról 22
bort neveztek, s itt is kiderült, a hazai borok a versenyeken elismertebbek,
mint a piacon. Szakemberek szerint a versenyeken tapasztalható sikerek
elismertetéséhez igen jelentős marketing támogatásra volna szükség.
A kíváló borok alapanyaga a Sárhegy oldalán terem.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >