Magyar bor nyert az olasz Vinitalyn
Aranyérmet nyert rosé kategóriában a Bárdos és Fia Pincészet 2006-os Mátrai Pinot Noir, Kékfrankos Roséja Olaszországban.
A Vinitalyn, az év egyik legnagyobb borászati seregszemléjén
31 országból 3.700 borminta versenyzett 22 kategóriában. Magyarországról 22
bort neveztek, s itt is kiderült, a hazai borok a versenyeken elismertebbek,
mint a piacon. Szakemberek szerint a versenyeken tapasztalható sikerek
elismertetéséhez igen jelentős marketing támogatásra volna szükség.
A kíváló borok alapanyaga a Sárhegy oldalán terem.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Se a GDP-növekedés, se a zöld növekedés nem veszi figyelembe a természeti korlátokat
Fontos témákról, de oldott hangulatban és élénk érdeklődés mellett folyt…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >