Magyar Bankholding: az MNB jóváhagyta a Takarékbank Zrt. és az MKB Bank Nyrt. fúziójának végrehajtását
A Magyar Nemzeti Bank hétfőn engedélyezte a Magyar Bankholding fúziós menetrendjének záró lépését, ezzel az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. április 30-án összeolvad és MBH Bank Nyrt. néven, egységes márkanévvel és arculattal folytatja működését – közölte a pénzintézet kedden.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/02/pexels-ketut-subiyanto-4963437-1.jpg)
Az ország 2. legnagyobb pénzintézete született meg
A közlemény szerint a fúzió után a tisztán magyar tulajdonú nagybank csaknem 11 ezer milliárd forintos mérlegfőösszegével az ország második legnagyobb pénzintézete lesz.
Az egyesülést követően a korábbi MKB Bank és Takarékbank fiókok arculata több lépésben megváltozik, és az év során egyre több ponton találkozhatnak majd az ügyfelek az MBH Bank arculatával.
Közölték: a Magyar Bankholding a Takarékbank csatlakozásáig a belső működést harmonizálja, emellett folyamatosan fejlesztik és egységesítik az informatikai rendszereket.
A közleményben Egerszegi Ádám, a Magyar Bankholding transzformációért és operációért felelős vezérigazgató-helyettese úgy vélte, hogy a régióban is példátlan fúzió folyamat lezártával egy integrált és élvonalbeli nagybank előnyeit élvezhetik majd a fogyasztók, amely egységes termékportfóliót és még modernebb országos fiókhálózatot kínál.
A közlemény szerint a Magyar Bankholding tagbankjai több szegmensben is piacvezetők: a mikro-, kis- és középvállalatok hitelezése, az agrár- és élelmiszeripar mellett a lízing piacon.
A bankcsoport több mint 1,5 millió lakossági és 300 ezer vállalati ügyfelet szolgál ki, az ország legnagyobb fiókhálózatával rendelkezik, munkavállalóinak száma a 10 ezret közelíti.
A Magyar Bankholding az ügyfeleket érintő legfontosabb változásokról hamarosan tájékoztató kampányt indít – írták.
Kapcsolódó cikkeink
5,5%-ra csökkent az infláció decemberben
A várakozásoknál kissé kedvezőbben alakulva 5,5%-ra, két és fél éves…
Tovább olvasom >Jövőbiztos stratégiák az Agóra konferencián
Az infláció letörése, a magyar gazdaság stabilitásának és fejlődésének biztosítása, valamint…
Tovább olvasom >Tízezer fával támogatja a környezetet az MBH Bank
Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé az MBH Bank: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok
A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget,…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >